2006/03/21
تحویل سال
سلام
سال نو مبارک
من از لحظه تحویل سال متنفرم . اصلا نمی دونم باید چکار کنم ؟ نمی فهمم باید خوشحال بود یا نبود ؟ به نظرم مسخره ست که آدما میشینند کنار هم بعد یک صدایی عین شیشکی می یاد و همه شروع میکنن همدیگرو ماچ کردن و آرزوهای عجیب و غریب برای هم کردن . همه عادت کردن که باید این کارها رو انجام بدن . حالا اگه انجام ندی چی میشه ؟؟؟
از الان به خودم قول دادم که سال دیگه برای تحویل سال بریم مسافرت و خونه نباشیم . حالا ببینیم که چقدر موفق میشیم .!!!!
تقویم جدید اردشیر رستمی رو گذاشتم رو میزم . قشنگه . سمنوی تو هفت سین رو هم خوردم که خراب نشه و من دلم بسوزه .
خوب کردم نه ؟؟؟!!!
3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
خونه نو مبارك.
هورا........من اولين نفر هستم كه اينجا كامنت ميگذارم.
عيدت مبارك و سال خوبي داشته باشيد

Blogger مامان غزل said...
چرا اسباب کشی کردی به اینجا؟

Blogger niki said...
راستش اینجا اسباب کشی کردم که بتونم عکس هم آپلود کنم و لینکدونی داشته باشم و دیگه نمی دونم چرا!!!