2005/08/24

شهريور شد دوباره . چه زود ميگذره روزها .
چقدر اين تقويم های اردشير رستمی قشنگن . الان چند ساله که تقويم ديگه ای نمی خرم .
موی سيخ سيخی بهتره يا موی صاف ؟ موی کوتاه بهتره يا موی بلند ؟
چقدر خوشحالم که ديگه مدرسه نميرم . البته الان ۹ سالی ميشه که ديگه مدرسه نميرم ولی هنوز يادم نرفته که چقدر خوبه که ديگه مدرسه نميرم .
از بعضی آدما اصلا خوشم نمياد ، عوضش از بعضی از آدما خيلی خوشم مياد .
بعضی آدما از من خوششون نمياد ، عوضش بعضی از آدما خيلی از من خوششون مياد .
عکس سياه و سفيد بهتره يا عکس رنگی ؟
الاغ بهتره يا آدم الاغ ؟
آدم شجريان گوش کنه بهتره يا کامران و هومن ؟ با دوتاش چطوری؟
من ميگم رستوران بايد غذاش خوب باشه . ارزون باشه بهتره .
چرا بايد هر روز تخت رو مرتب کرد ؟ اتو کشيدن لباس کار مسخره ايه . يک بار که ميپوشی دوباره خراب ميشه . ولی لباس شستن خوبه . تميزه . بوی خوب . پاکيزگی . اتو نه !!!!!!!
اگه ميشد آدم وقتی حوصله بچه نداره ، بچه شو قورت بده حتما بچه دار ميشدم .
يک شمع دارم بوی شکلات و وانيل ميده . گازش زدم خيلی بد بود . سرد و بی مزه بود .
آهای چرا من ميوه ميخرم شما دو تا نمی خورين؟ ديگه ميوه نميخرم . هر وقت رفتين مهمونی ميوه هاشونو بخورين .
امشب ميريم تولد . کيک هم داشته باشن خيلی خوب ميشه .
يک دختر عمه دارم امشب عروس ميشه . چقدر خوبه که ما ميريم تولد و عروسی نميريم . حالم بهم خورد از شلوغ پلوغی . عمه کوچيکه هم نميره . اونم کلکه . عرشيا رفته از سر کوچه ، خودش تنهايی چیپس خريده و برگشته . من موندم چه جوری به ممدآقا حالی کرده که چیپس ميخواد .اگه مامانا تو خونشون هميشه چیپس داشته باشن بچه های ۲ سالشون از خونه فراری نميشن .
۴ هفته پيش يک چیپس خريدم که بابام اومد با ماست بخوره ولی يادم رفت . بابام اومد و رفت ولی چیپسه اينجاست . خودم ميخورمش .
کانال ICC رو روشن ميکنم و يک فيلم آبگوشتی ميبينم و چیپس ميخورم . چه کيفی داره .
تولدی که ما ميريم شلوغ نيست . فقط ۵ نفر و نيم آدم توشه . خدا کنه کيکشون گنده باشه .