2005/10/04
سالهای زيادی با زحمت بسيار زيادتری مجموعه خيلی خوبی از موسيقی سنتی ايرانی جمع آوری کردم . شروع کار با بابام بود ولی بعد از ۲۰ تا نوار ی که جمع شد مسووليت اين کار لذتبخش رو شخصا بر عهده گرفتم و آن زمان ۱۰ ساله بودم .!!!!!!!!!!!!!
با عشق کار می کردم . با عشق مرتبشون می کردم . با عشق و بدون اينکه انرژی زيادی بذارم تمام شماره های نوار ها رو حفظ بودم . تعدادشون به بيش از ۱۲۰۰ نوار رسيده بود . همشونو حفظ بودم . می دونستم آهنگساز هر قطعه کيه ، کی اين کار رو ساخته ، چرا اين کارو ساخته ، چه کسانی اين کار رو اجرا کردن ، در چه سالی اجرا کردن و .....
خيلی بهشون وابسته شده بودم . ۱۵ سال از ۲۵ سال عمرم رو باهاشون گذرونده بودم . به جونم بند بودن .فکر می کردم بدون اونا نمی تونم زندگی کنم . اونايی که منو می شناسن بايد خوب يادشون باشه که به راحتی چيزی از اين آرشيو بيرون نمی رفت !!!!!! حتی گاهی به بابای بيچاره هم با شرط و شروط نوار قرض می دادم . يا از روش يکی کپی ميکردم و کپيشو می دادم بهش !!!!! طفلک بابام .
حالا ۲ ساله که نديدمشون . شماره هاشون کم کم داره از يادم ميره . پس بدون اونا هم میشه زندگی کرد . بدون خیلی چیزهای دیگه هم میشه زندگی کرد . همون چیزهایی که گاهی تصور نبودنشون هم آدمو اذیت میکنه . از ایران که اومدم همه اون چیزها رو گذاشتم و اومدم . حالا دیگه یاد گرفتم به چیزی وابسته نباشم . منظورم اشیا هستند . خیلی کیف داره . حالا دیگه آرامش دارم .
خیلی خوبه .