2006/01/31
چلوکباب
من عاشق چلو کبابم . همه غذاهای ايرانی رو دوست دارم . اونايی که شيرين باشند رو کمتر دوست دارم ولی همشون خوبن .
وقتی ميرم رستوران ترجيح ميدم غذايی بخورم که تو خونه نمی شه درست کرد . هرگز نشده مثلا تو رستوران قيمه يا قرمه سبزی بخورم . اصلا ميدونی چيه ؟ دلم ميخواد چيزهای جديد تجربه کنم . الان که شکر خدا دور و برم پر از رستورانهايی از مليتهای مختلف است دوست دارم از اين فرصت استفاده کنم و چيزهای جديد تجربه کنم . البته خب اين خيلی سليقه ايه . يک کسايی رو ميشناسم همين بيخ گوش خودمون که هر وقت ميخوان برن رستوران باز هم ميرن رستوران ايرانی و يک غذايی شبيه يا بدتر از غذای خونشون رو ميخورن و کلی هم پول ميدن .
غذاهای لبنانی رو خيلی لذيذ و خوشمزه يافتم . غذاهای هندی رو خيلی دوست دارم مخصوصا اونايی که حسابی تند و تيز هستند !!!!! ـــ آخه مگه غذای هندی يواش و کند هم تو دنيا وجود داره ؟!؟!؟! ـــ
با همه اينها اگه يک روز يک مهمون خارجی داشته باشم اول از همه رستوران ايرانی رو بهش پيشنهاد ميکنم مخصوصا چلو کبابی ها رو .
اه اه . نصفه شبی اين هم سوژه بود انتخاب کردی ؟