2006/03/23
دو روز سفر در سه روز اول سال

خب امروز که سه روز از سال نو میگذره من یک سفر دو روزه رفتم و برگشتم . امیدوارم ضرب المثل "سالی که نکوست از بهارش پیداست " درست باشه چون من عاشق سفرم .
دو روز رفتیم العین . یک ساعت از دبی تا العین راهه و یک ساعت از العین تا اون جایی که ما رفتیم . یک منطقه کوهستانی هست در العین به نام جبل حفیط که در ارتفاعاتش یک هتل پنج ستاره هست از مجموعه هتل های زنجیره ای" مرکیور" . دیشب که رسیدیم بارون میومد و امروز آفتاب شده بود . خیلی خوش گذشت . هتل با حس و حالی بود . هممون مدام یاد اقامتمون در آگرا می افتادیم . آدمهایی که از جاهای مختلف دنیا میان و شبی رو در این هتل میگذرونن برام جالبن . برام جالبه که یک مجموعه از آدمها باید بر حسب اتفاق شبی رو در یک نقطه ای از دنیا که خونه هیچکدومشون نیست بگذرونن . خیلی برام جالبه که به دلایل مختلف این آدمها در یک نقطه جمع میشن بدون اینکه هیچ چیزی از زندگی هم بدونن . نصفه شبا که نور لابی رو کم میکنن و همه خوابیدن خیلی دوست دارم یک چرخی تو راهرو ها بزنم . یکی از جاذبه های هتل رفتن برای من اون لحظه ایه که در اتاق رو باز میکنم . کشف کردن محیط جدید رو دوست دارم . دومین جاذبه هتل ها برای من صبحانه ست . من که عادت ندارم صبحانه بخورم عاشق صبحانه های دسته جمعی و متنوع هتل ها هستم.
این رخشمون هم بعد از دو سال و نیم که از عمرش میگذره بالاخره یک سر بالایی تو این مملکت دید که بتونه دنده های سنگینشو به رخ ما بکشه . کلی بهش خندیدیم .
از سالادها و دسرهای میز شامش نمی گم که دهن خودم هم آب میافته .
حالا که برگشتیم احساس میکنم چند روز سفر بودم و کلی انرژی جدید ذخیره کردم . دلم میخواد باز هم این سفر رو تکرار کنم البته این دفعه ترجیح میدم با یک گروه باحال برم . انشاالله تابستون .
3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
هميشه به سفر ..يادتون نره جاي منم خالي كني...البته كدوم آدم خليه كه جاي مادر شوهرشو خالي كنه..از اين حرفهام كه بگذريم منهم عاشق خوندن سفر نامه هاي تو هستم