2006/04/01
پلنگ صورتی شارلاتان


دیروز دو تا فیلم دیدم هر دو کمدی . اولی ایرانی و دومی آمریکایی . شارلاتان و پلنگ صورتی .
از خیلی ها شنیده بودم که میگفتن شارلاتان خیلی فیلم مزخرفیه ولی به نظر من اینطور نبود . یعنی هدف این بوده که فیلم آبگوشتی باشه و بود . فکر میکنم اونایی که میگفتند چرت و پرت بود فیلم رو جدی گرفته بودند !!!!!!!
پلنگ صورتی رو تو سینما دیدیم . کلی از انرژی جمعیت استفاده کردیم و یک ساعت و نیم خندیدیم .
دبی پر از ایرانیه . وقتی میگم پر یعنی واقعا پر . خیلی شلوغه . امیدوارم زودتر این تعطیلات تموم بشه و همه چیز به حالت عادی برگرده . خدا رحم کنه . فردا دوباره سیزده بدره و روز آلوده سازی محیط زیست .ما که هیچ جا نمیریم چون .... یعنی میدونی .... خب .... آخه ...... .
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
سلام
تبریک سال نو برام چندان دلچسب نیست
ولی مثل همیشه آرزو می کنم براتون که حس و حال خوبتون رو حفظ کنید و هیچ خزونی نتونه برگ هاشو برای شمیشه تو دلتون انبار کنه
از دور همتون رو دوست دارم
از نزدیک نمیدوونم