2006/04/02
مدینه جمیرا

من نمیدونم چرا هرکس میاد دبی فقط یک میدان " جمال عبدالناصر " میشناسه و یک " دی تو دی " ویک " سیتی سنتر " ؟؟؟؟
بابا به خدا این شهر خیلی جاهای قشنگ داره . غیر از خرید کردن و پرکردن جیب عربها کارهای دیگه ای هم میشه کرد . من فکر میکنم ما ایرانیها فرهنگ سفر کردنمون یک جورایی اشکال داره . خیلی از ایرانی ها سفر کردن رو فقط در خرید کردن میدونند . یعنی نمی تونند برن سفر و فقط به فکر دیدن و گشتن و بالا بردن سطح شناختشون از محل جدید باشند .حتما باید خرید کنند تا سفر به دلشون بچسبه .
نمی تونن سبک سفر کنند . یک کامیون بار دارن همیشه با خودشون .
یکی از جاهای دیدنی دبی " مدینه الجمیرا " ست . من که خیلی خوشم میاد ازش . مخصوصا تو شب با اون نور پردازی و بازاری که به سبک قدیمی ساخته شده . رستورانها و کافه ها و بارهای متعدد با فضا سازی های متعدد . اگه اومدین دبی حتما سری بهش بزنید . اونایی که اومدن دبی و "مدینه الجمیرا" رو ندیدن از دستشون رفت .
این عکسها رو دو شب پیش گرفتم . فعلا عکساشو ببینین و لذت ببینید تا بعد .
1 Comments:
Blogger مامان غزل said...
اگه اومدم دبی راهنمای من میشی؟ البته سالها پیش چند باری اومدم اونجا.