2006/05/11
دریا دریا دریا
بله .
تایید شد .
هوا کاملا برای دریا رفتن مناسبه . از این بهتر دیگه نمی شه .
امروز من و مانا رفتیم دریا . باید بگم تا بحال دریایی به این آرومی ندیده بودم . اینقدر آروم بود که یک خرده نگرانش شدم . گفتم نکنه مشکلی ناراحتی چیزی داره به من نمی گه .شاید مریضه و یا شاید پای یک زن در میونه .
چی میگی نصفه شبی ؟ یکی نیست بگه آخه مگه تو مجبوری درست در خواب آلود ترین حالت وبلاگتو آپلود کنی ؟
همیشه تا چند ساعت بعد از دریا با اینکه دوش می گیرم پوستم بوی دریا میده . بوی آب و شن و گوش ماهی .
3 Comments:
Blogger سيزيف said...
دست و پا می زند .. فریاد می کشد
دست و پا می زند .. فریاد می کشد

بعد خاموش می شود
آرام
و می رود به عمق آن سیاهِ سنگین ِ تیره رنگ
...


.غریق

Anonymous Anonymous said...
واااي....جاي من را هم خالي كنيد.....

Anonymous Anonymous said...
منم هوس کردم پوستم بوی دریا بده