2006/06/28
سزارین
دیروز یک فیلم دیدم از یک عمل سزارین . حدود یک ساعت فیلم بود از اول اول تا آخر آخر . وسطای عمل فکر میکردم که امکان نداره این شکم آش و لاش به حالت اول برگرده و مدام قیافه مامان بیچاره ام می اومد جلوی چشمم که دو بار به خاطر من و مانا به این روز افتاده . جالب این بود که چون بیحسی موضعی بود خود خانم تمام مراحل رو میشنید وقتی دکتر توضیح می داد . من اگه جای اون بودم با اولین کلمه بیهوش کامل می شدم . آخ که اگه خودش می دید دارن چه بلایی سرش میارن !!!!اما باید اعتراف کنم وقتی عمل تموم شد به قدری تمیز این شکم رو جمع و جور کردند که نمی شد باور کرد .
گلدونه جون شما بهتره این فیلم رو فعلا نبینی . مهم نتیجه کار بود که خیلی خوب بود .
5 Comments:
Anonymous Anonymous said...
vaaaaaaay, man ye dafe az zayemane tabii film didam ke delo rudam umad tu dahanam!! alanam ke be fekre bachedar shodan mioftam az tarse zayeman tabii va sezarian sekte mikonam... kash mishod bache yejur dighe biad be dinya..

Anonymous Anonymous said...
اشتباه ميكنيد.قشنگترين لحظه زندگي براي يك زن اون لحظه است كه ميبينه يك موجود كوچيك كه از گوشت و خونش بوجود اومده بدنيا مياد.چه زايمان طبيعي چه سزارين.
من كه هرگز لذت اون لحظه را كه يك پسر كوچولوي سفيد مثل پنبه با موهاي پر(بر عكس حالاش......هاهاهاها)و يك دهن گنده كه صداش اتاق زايمان رو روي سرش گذاشته بود روي شكمم گذاشتند فراموش نميكنم.فداش شم............فكر ميكنم به همه دردهاي دنيا ميارزه.

Anonymous Anonymous said...
آخه اگه بدونی عزیزم من چه رو داریم.باور کن اگه فیلمه دستم بیاد تا آخرش میبینم بعد تازه غصه م میگیره که حالا چجوری از زیرش در برم.ولی باورت میشه مشکل من بیشتر با زایمان طبیعیه تا سزارین.ولی چاره ای نیست نمیتونم اون تو که ترشیش بندازم بخواد بیاد میاد دیگه.بوس بوس.

Anonymous Anonymous said...
نیکی جان ، امشب نشستم یه دل سیر تمام عکسهاتو نگاه کردم . واقعا که بعضیاش خیلی شاهکارن ! خیلی خوشگلن . منهم عاشق عکاسیم ، اما هیچوقت حرفه ای نرفتم دنبالش همیشه با همون دوربین فکستنی خودم عکس میگیرم اما پرسپکتیو های خوبی میگیرم . . .

Anonymous Anonymous said...
همین الان در حال وب گردی فیلم سزارین رو یه حا لینک کرده بود ÷یدا کردم.تا دکتره چاقو اول کشید به خودم گفنم یچه جان مریضی میخوای ببینی.بذار بزایی بعد بیا ببین چه بلایی سرت اوردن.خلاصه به حرفت گوش کردم عزیزم.جای من رو خالی کن.تونستی یه سر برو آیریش ویلج یا دبی مارین.اون باره که رو دریا دک داره.