2006/07/08
تصمیم کبری ، ببخشید ! تصمیم نیکی
راستش گاهی وقتا خیلی خیلی دلم میخواد یک چیزایی اینجا بنویسم که یک خرده بده . یعنی دلم میخواد یک عالمه فحش بدم و غر بزنم و از بعضی چیزا انتقاد کنم ولی به محض اینکه قیافه شما میاد جلوی چشمم ازتون خجالت میکشم . دوست ندارم خودمو سانسور کنم اما خب آخه یک جورایی هم دارم این کار رو میکنم . چپ چپ نگاه نکنید . بله . به زودی یک وبلاگ دیگه درست میکنم البته یواشکی و اون موقع هر چی دلم خواست توش مینویسم .
امروز دریا خیلی شر شده بود . یعنی اصلا انگار دیوونه بود . موج موج موج . دیگه دارم رنگ شکلات میشم . هنوز شکلاتم خیلی توش شیر داره . باید درصد کاکائو رو زیاد کنم . یکی نیست بگه حالا چه اصراریه ؟ نه اینکه خیلی دکلته می پوشم !!! باز هم یکی نیست بگه خب بپوش . کی جلوتو گرفته !!!!
دیدین آدم با بعضی ها فقط دوست داره کل کل کنه . اصلا انگار روزمون شب نمیشه اگه حال همو نگیریم و یک خرده کمتر به هم گیر بدیم . ولی من امشب تصمیم گرفتم برای دومین بار تو زندگیم با یکی ازین آدما صلح کنم . حالا ببینیم چی میشه . اصلا میشه یا نمیشه ؟ آخه حوصلمون سر میره اگه با هم مهربون باشیم . مگه نه ؟ یا الله جواب بده . درسته ؟؟؟؟ جرات داری بگو نه !!! راستی ممنون از کادوت . خیلی خیلی خوش به حالم شد اما یک وقت فکر نکنی به خاطر کادو می خوام باهات صلح کنم ها !! نه . چون خیلی دخترخوبی هستی و من خیلی دوست دارم میخوام باهات صلح کنم . یکشنبه شب سر بازی فینال که فرانسه میخواد ببره ، میبینمت .
2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
این دفعه رو (استثنائا این دفعه رو) باهات موافقم... در برخی گونه روابط مهربانی میشه خاله بازی و کلا لطفی نداره... و اصلا هرچی کل کل میکنی احساس صمیمیت بیشتری می کنی... در هر حال من هم خیلی از اینکه دوست به این نازنینی دارم که براش کادوی اشتباه بخرم :) خیلی خوشحالم مانا جان ... ا.. ببخشید تو پژمان بودی یا ما...ش یا ...

Anonymous Anonymous said...
are mifahmam chi mighi vali man kal kal kardano kehili dust nadaram !!vali bazi moghe ha dighe adam sabresh tamum mishe!! ino dar javabe commente akharetam migham ke ghofti chera ye kam khashen shodam!! akhe nemiduni baziha cheghadr commentaye mozakhraf mizaran !! ba inke addat nadaram be kare kasi kari dahste basham ya javabe commenta ro bedam, in dafe majbur shodam ye kam khoshunat be kharj bedam moteasefaneeeeee!!!
manzuram be hame nabud, uni ke khodesh mikhune mifahme man kio ghoftam!!