2006/07/22
دنیای وارونه وارونه وارونه
حالا که تصمیم گرفتم در دوسالانه عکاسی شرکت کنم میبینم نگاتیو محبوب ترین عکسم نیست . نمی دونم کجاست ؟ یعنی بردمش ایران ؟ نمی دونم . خیلی حالم گرفته شد . اینقدر که تصمیم گرفتم اصلا شرکت نکنم . نمی دونم .
دو شب پیش پژمان یک کار جالب کرد . کاری که تا بحال نکرده بود . تصمیم گرفتیم پنجشنبه و جمعه فیلم ببینیم . پژمان داوطلبانه رفت که دو تا فیلم بگیره و بیاد . وقتی برگشت دیدم آقا رفته برای خودش خرید کرده . یک تی شرت برای خودش خریده بود که خیلی خوشرنگ بود . ذوق کردم . آخه هیچوقت ازین کارا نکرده بود . همیشه یا با هم میرفتیم خرید یا من براش می خریدم .
بابای من شاهکار خریده . هیچوقت تنهایی خرید نمیره . همیشه مامانم همه چی براش میخره . گاهی اوقات هم که در مواقع خاص مثل مسافرت میخواد خرید کنه یا سوغاتی بخره ، از هر چی خوشش بیاد میخره . کاری نداره که مناسب هست یا نه . اصلا به سایزش هم توجه نمی کنه . نتیجه اینه که ما ازش خواهش میکنیم خرید نکنه و این دقیقا همون چیزیه که میخواد .
بعد از ماجرای هک شدنم هر وقت با دوستام چت میکنم ازم اسم رمز میخوان . اینم شده سرگرمی جدیدمون .
دیروز دوباره رفتیم دریا . هوا از همیشه گرمتر بود . ماسه ها حسابی داغ بودند . آب هم گرم بود نتیجه این شد که زودتر از همیشه برگشتیم .
هیچ میدونید یک سوم جرثقیل های دنیا تو امارات هستند ؟؟؟!!!
دو هفته پیش رفتیم هارد راک کافه . اونجا یک عکس گرفتم که اینجا هم آپلودش میکنم تا اونایی که فیلتر دارند هم ببینند . اسمشو گذاشتم " دنیای وارونه " . آخه این ماشین روی سقف چه میکنه ؟
4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
نیکی جون به به هارد راک کافه.تا میتونی لذتش رو ببر.هارد راک کافه اینجا رستوران گرونیه نسبت به امارات.دو نفری به راحتی 100 دلار در میاد که میشه بیشتر از 300 درهم.امارات کلا تفریح خیلی ارزونه.قدرشو بدون.

Anonymous Anonymous said...
حيفه كه توي مسابقه شركت نكني.به مامانت بگو اينجا هم بگرده.گم كه نميشه.............پسرم هم معلومه كه خوش سليقه است.

Anonymous Anonymous said...
az kharid ghofti niki jun: shohare man bayad hatman khodesh bashe chon har chizio nemipushe!!
ishallah zudtar negativat ro peida koni ke betuni tu mosabeghe sherkat koni!!

Anonymous Anonymous said...