2006/07/31
دوسالانه
با چهار تا عکس در دوسالانه عکاسی شرکت کردم . حالا ببینیم اصلا عکسام انتخاب میشن یا به درد نخورن . در هر دو صورت خوشحال میشم . اگه عکسام انتخاب بشن که خیلی خیلی خوشحال میشم و این میشه اولین تجربه نمایشگاهیم . اگر هم انتخاب نشن باز هم خوشحال میشم چون این نمایشگاه بهانه ای شد برای اینکه این چند تا عکس چاپ بشن و من بعدا بزنمشون به دیوار ( به قول مشهدی ها دیفال ) .
دو تا عکس آنالوگ و دو تا عکس دیجیتال چاپ کردم . با اینکه خودم معتقدم عکاسی با فیلم خیلی حس و حال بهتری داره اما وقتی چهار تا عکسهاچاپ شد از نتیجه دیجیتال ها خیلی راضی تر بودم . البته اگر خودم اینجا امکانات داشتم و عکس های آنالوگم رو خودم چاپ میکردم مطمئنم که به نتیجه دلخواه میرسوندمش اما نشد دیگه . من کنتراست بالا رو در چاپ عکس بیشتر میپسندم . البته میشد که قبل از چاپ عکسها تست چاپ بزنم اما خب نزدم . اشکالی نداره . در مورد عکس های دیجیتالی چون امکان اعمال تغییرات و اصلاحات قبل از چاپ وجود داره خیلی راحت میشه همه چیز رو کنترل کرد . در نهایت باید بگم از نتیجه چاپ عکس های دیجیتال در اندازه بزرگ ( سی در چهل ) با دوربین پنج مگاپیکسلی راضی بودم و بهتر از اون چیزی بود که فکرشو میکردم .
2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
chera up nemikonid?

Anonymous Anonymous said...
man emruz motevaled shod.(new weblog)
omdivaram axsetun entekhab beshe