2006/08/06
...
ای کاش بال داشتم .
ای کاش بال داشتم .
ای کاش هوای دبی مثل استرالیا بود .
ای کاش امروز مامانم اینجا بود و برامون غذا درست می کرد .
سه سال پیش این موقع من و مامانم اومدیم دبی برای اقامتمون .
هشت سال پیش این موقع رفتم مکه . چه کارا کردم ها ؟ خیلی خیلی شانسی از طرف دانشگاه اسمم در اومد و رفتم عربستان صعودی ( نزولی ). اینقدر اینجوری سفرهای مفتی مفتی رفتم که حالا زورم میاد پول خرج کنم . سفر مجانی دوست دارم .
شنیدین میگن قافیه چو تنگ آید شاعر به جفنگ آید ؟ من همون شاعره ام .
چه بده آدم وقتی خوابه جیش داشته باشه . همش خواب میبینی میری توالت ولی مشکلت حل نمیشه .
راستی میدونین تو هندوستان بیشتر رفتگر ها خانم هستند .
7 Comments:
Anonymous Anonymous said...
کاش یک چوب جادو داشتم . اون وقت همه این دیوونه ها رو جادو می کردم که مثل آدم کاراشون رو انجام بدن و من رو هم انقدر علاف نکنن .

Blogger هما said...
هوای استرالیا خیلی قاطی پاتیه ها. مخصوص آدمهای قاطی پاتی هم هست. من که پایه ام. دبی که خوبه. من آرزوم بود که دبی باشم. اما الان نیستم. سفر مفت هم خوبه اما به شرطی که آدم بچه اش رو بتونه همراش ببره که فعلاً نمیشه. برای همین دارم خل میشم. تا مشروح اخبار فعلاً خداحافظ

Anonymous Anonymous said...
roftegharaye mesr ham aksaran khanuman! manam vaghti didameshun baram jaleb bud!!

Anonymous Anonymous said...
آخی ... دلم برای همه رفتگرها می سوزه(دیگه وای به حال جنس مونثش)

Anonymous Anonymous said...
eshtebah nakonam in ax ax e hendoustane , bezar begam hamoun ghaleyi ke ba fil mirafti bala??esmesh chi boud?? amber??

Anonymous Anonymous said...

Anonymous Anonymous said...