2006/08/15
اعتراف
چند وقته می خوام یک اعترافی بکنم . من از چک کردن شمارنده وبلاگم به طرز کودکانه ای لذت میبرم . از خوندن کامنتهایی که برای عکسهام در سایت فلیکر و همینطور برای پستهام میگذارید لذت میبرم . اگه بگم اصلا برام مهم نیست چند نفر خواننده دارم ، خیلی دروغ گفتم . آخییییییییییش راحت شدم . عین یک طالبی قلمبه شده بود تو دلم .
یک چیز دیگه هم میخوام بگم . من از کامنتهایی که توش مینویسند : " ای مهربان تر به من هم سر بزن " و " ای دوست مرا به خاطر آور " و " منتظر حضور گرمت هستم " و ...... خیلی بدم میاد و در اینصورت هرگز به اون وبلاگ سر نمیزنم . بی احساسم ؟
مطلب بعدی در مورد تبادل لینکه . من از هر وبلاگی که خوشم بیاد بهش لینک میدم و از صاحبش هم اجازه نمی گیرم . البته همیشه یک مدتی اون وبلاگ رو میخونم و بعد از اینکه احساس کردم حسابی باهاش دوست شدم این کار رو میکنم . هرکس هم دلش بخواد به وبلاگ من لینک بده لازم نیست از من اجازه بگیره .
من همیشه از هر تغییر و تحولی استقبال میکنم . عاشق اسباب کشی و عوض کردن خونه ام و یا اینکه اگه خونه مال خودم باشه خیلی زود به زود توشو تغییر میدم . حالا که تصمیم گرفتیم سه سال آینده رو تو همین خونه بمونیم یک خرده به فکر تغییر و تحولات افتادم . انشاالله بعد از سه سال این خونه رو با دو تا چمدون ترک میکنیم به سوی محل جدید . بالاخره خودمو راضی کردم که رویه مبل رو عوض کنم . خدایی نکرده سه سال دیگه میخواهیم ازش استفاده کنیم . به جای نارنجی ایندفعه رویه نوک مدادی براش گرفتم . این ایکیا کار همه رو راحت کرده . البته با مامان غزل موافقم که کیفیت اجناسش خیلی خوب نیست ولی برای زندگی های سبک و ساده خوبه به علاوه قیمتهاش هم نسبتا ارزون تره .
8 Comments:
Blogger pirooz said...
ای مهربانتر از برگ
به من هم سر بزن
اگرچه حال وبلاگیدن نبوده
و چیز تازه ای ننوشته ام
پس میخوای سر نزن...... راستی چرا از این پیغامها کسی واسه ما نمیذاره؟

Anonymous Anonymous said...
khili hal mikonam inghadr ravoon ighar rahat ehsasetono bayan mikonin be nazaram hamishe a zsadegi khondanie

Anonymous Anonymous said...
راجع به وبلاگ..منهم تقريبا مثل تو هستم....راجع به تغيير دكوراسيون..بايد پول چند دست مبلو بليط بخري برام بفرستي تا بيام ببينم....هاهاهاهاهاها...كيف ميكنم مطالبتو ميخونم.

Blogger مامان غزل said...
سلام مهربون مهربونان وبلاگ نویسان. من آپیدم و به من هم سر بزن چون که یک دلیل مهم دارم و دلیلش اینه که منتظر حضور پر مهر و سبزت هستم.ایشالا که خیر ببینی و ایشالا که خدا شمارنده وبلاگت و ببره بالا و و و ...
حالا باید منتظر باشم که همین امروز فردا لینک وبلاگم از اون بغل وبلاگت بپره و بره. D:

Anonymous Anonymous said...
من هر روز صبح که کارم رو شروع میکنم یه نیم ساعتی وبلاگها رو می خونم.اول از وبلاگ پژمان شروع می کنم.بعد وبلاگ تو رو می خونم بعد یه سر به وبلاگ ناهید می زنم.مانا هم که بقول عربها خلاص.بعدش اخبار بی بی سی .انگار شده جزء وظائف کاریم.

Anonymous Anonymous said...
چه جالب. وقتی این پستت رو خوندم یهو فکر کردم یکی افکار منو دزدیده و اینجا نوشته.
به نکته خوبی اشاره کردی: وقتی کسی میاد و الکی هی از وبلاگ آدم تعریف می کنه آخرش هم مثل گداها التماس می کنه که بهش سر بزنم، حالم بهم می خوره.
منم اگر با نوشته های کسی حال کنم مرتب به وبلاگش سر میزنم و لینکش می کنم.

Anonymous Anonymous said...
نگران نباش، جنسهای ایکیا تا خانه جدیدت بروی خراب بشو نیستند!

بااینکه مدت زیادیه که اینجا میام،ولی همیشه تو کامنت نویسی تنبلم،ولی ایندفعه دلم نیومد این حس کودکانه ات راندیده بگیرم

Anonymous Anonymous said...
دختر جالبی هستی، ولی یه کم پرمدعا به نظر می رسی...