2006/08/16
باهنران و بی هنران
با اینکه کسی نظرم رو نپرسیده اما من میخوام نظرم رو در مورد یک جنبه از شخصیت آدمها بگم . من فکر میکنم کل آدمهای روی کره زمین دو دسته هستند . آرتیست ها و غیر آرتیست ها . یعنی هنرمندان و بی هنران .
بعضی از آدمها حتی اگر شغلشون هیچ ربطی به هنر نداشته باشه باز هم هنرمندند و بعضی ها با وجود چند اثر هنری اصلا هنرمند نیستند . چه جوری بگم ؟ هنر به نظرم یک موهبت خدادادیه . بعضی ها ذاتا هنرمندند و بعضی ها نه . لزومی نداره اونایی که هنر تو ذاتشون نیست خیلی اصرار کنند که یک اثری از خودشون به جا بگذارند چون با وجود زحمت خیلی زیادی که میکشند آخرش گند میزنند . بی هنرها میتونند هنرشونو با دخالت نکردن در امور هنری نشون بدن .
4 Comments:
Blogger مامان غزل said...
یکی از هنرمنداش منم که از هر انگشتم ده تا هنر می ریزه.آخیش راحت شدم که خودم خودمو تحویل گرفتم و گرنه کسی که من هنر مند و تحویل نمی گرفت. به کلبه صورتی منم سر بزن ای مهربون مهربونان. منتظر حضور نارنجی ات هستم...

Anonymous Anonymous said...
Akh ke cheghadr in chizaii ke gofti behem chasbid.....cheghadr hers midan adamo oonayi ke honarmand nistan o fek mikonan pokhi and....cheghadr bayad too delet beheshoon bekhandi?ya be haaleshoon geryeh koni.....delam khonak shod....daashtam degh mikardam.

Blogger pirooz said...
میگم خوبیش اینه که اون دسته ی بی هنرا ظاهرا هنوز از مادر زاده نشدن

Blogger niki said...
آره بابا . منم میدونم هنوز بی هنری از مادر زاده نشده . حداقلش اینه که من و پیروز نمی شناسیم .