2006/08/17
بستنی خونگی

من بستنی خیلی دوست دارم البته نه هر بستنی . بستنی های کم شیرینی و شکلاتی مایل به تلخی دوست دارم بیشتر . اینجا دو تا بستنی شکلاتی پیدا کردم که تقریبا نزدیکند به سلیقه من . یکی از بستنی ها فرانسویه و اون یکی دانمارکی . چون تولید داخلی نیست قیمتش گرونتره و این موضوع منو به فکر خریدن یک بستنی ساز انداخت . اگه یک بستنی ساز بخرم میتونم بستنی هایی با سلیقه خودم درست کنم . کسی تا حالا بستنی ساز داشته که از تجربیاتش به من بگه ؟ چه مارکی بخرم بهتره ؟ اصلا بخرم یا نخرم ؟ بستنی هاش خوشمزه میشن یا نمیشن ؟
راستی چرا چند روزه نمیشه تو بلاگ اسپات عکس آپلود کرد ؟؟؟؟؟؟؟
2 Comments:
Blogger مامان غزل said...
من که فکر نمی کنم این جور دستگاه ها به درد سرش و کثافت کاری قبلی و بعدی اش( ببخشینا) و دست و پا گیر بودنش بیارزه. همون بستنی ها رو بخر و کیفش بکن. به منم بدیا.

Anonymous Anonymous said...
delonge