2006/08/21
تا سه نشه ، بازی نشه !!!
سه شب پیش رفتیم هارد راک کافه . اینقدر شلوغ بود که گفتند یک ساعت باید منتظر میز بمونین . می دونین چرا منتظر نشدیم ؟
چون می خواستیم سریال " نرگس " رو ببینیم . البته این هم خواسته من و پژمان بود و هم خواسته دوستامون . رفتیم خونه دوستامون که همون نزدیکی ها بود . خودمون بساط شام راه انداختیم و سریال دیدیم . دیشب دوباره رفتیم هارد راک کافه . بر خلاف اون شب که خیلی شلوغ بود دیشب خیلی خلوت بود . یعنی به شکل غیر عادی خلوت بود که البته به محض ورود دوزاریم افتاد چه خبره . بعد از سلام و خوش آمدگویی اولین جمله ای که به مشتری ها میگفتند این بود :
" No live music , No alcohol !!!!!!!! "
این جمله رو گفتن همانا و لب و لوچه آویزون مشتری ها همانا . همه با دماغ سوخته از همون راهی که اومده بودند بر میگشتند . این شد که ما هم دوباره با همون دوستامون رفتیم خونه همون دوستامون و دوباره خودمون بساط شام راه انداختیم و سریال " نرگس " تماشا کردیم . مسخره نیست ؟
دیشب تمام کلاب ها ی امارات موسیقی و الکل رو ممنوع کرده بودند به مناسبت " مبعث " . میگم مگه این مبعث جشن نیست ؟ پس چرا بساط عیش و نوش این غیر مسلمونا رو ریختن به هم ؟ آخه این بنده های خدا چه گناهی کردند که باید به خاطر مسلمونا از حقوق خودشون محروم بشن ؟ کلی توریست می اومدند و با قیافه های آویزون بر میگشتند . دلم به حال اونایی که چند روز اومدند دبی برای تفریح و یکی از شباشون اینجوری ضایع شد خیلی سوخت . چقدر تو دلشون فحش و لعنت میفرستند به هر چی که باعث این محدودیت ها میشه . حق ندارند ؟