2006/08/29
از هر دری

آخ که چقدر کیف داره آدم روزی سی بار بدون دلیل تلفن بزنه به آقای خونه که سر کاره و بگه هیچی فقط میخواستم قربونت برم بعد اونم بگه من هم همینطور .
آخ که چقدر کیف داره آدم روزی سی بار به تلفن جواب بده و آقای خونه از اون ور خط بگه هیچی فقط می خواستم قربونت برم بعد منم بگم من هم همینطور .
یک برنامه ریزی باحال کردیم برای یک سفر خارجه با ماشین خودمون . البته اینجا خارجه هاش خیلی نزدیکه . ولی ما میخواهیم بریم اون دور دورای خارج . از فکر سفر کردن همیشه بال در میارم . حیف که هنوز دو ماه مونده . ای کاش همین فردا بود .
میخوام تو مسافرتمون با دوربین آنالوگ هم عکاسی کنم . راستی اون نگاتیوی که گم کرده بودم پیدا شد . نمی دونم کی برده بودمش ایران و گذاشته بودمش تو فایل نگاتیوهام . خلاصه که نتونستم به دوسالانه عکاسی برسونمش و عکس های دیگه ای رو برای دوسالانه فرستادم .
راستی من با مامان غزل موافقم که میگه بعضی آدما تاریخ مصرف دارن . هیچ ربطی به خوبی و بدی آدما نداره . مسئله اینه که دیگه به درد هم نمی خوریم . قبلا عذاب وجدان میگرفتم و احساس گناه میکردم از اینکه تصمیم بگیرم بعضی از ارتباطاتم رو قطع کنم اما حالا دیگه نه . بعضی از روابط دردسر و عذابش بیشتر از چیزای دیگه ست .
5 Comments:
Anonymous Anonymous said...
آخ گل گفتی نیکی جان... بیا و یه تور راه بنداز هم خودت خرج سفرت در میاد هم یه ثوابی کردی آدمای غریب مثل ما رو هم دریابیدی .... (البته اگه هنوز تاریخ مصرف داریم)... خب کی راه میافتیم انشالله... و هزینه هر نفر چنده؟...

Anonymous Anonymous said...
akh goftyyy, aslan man nemidunam adami ke sudesh be adam nemirese chera bayad bahash rabete dasht, dige zarareshun ke mirese adam bayad ro darvasy ro bezare ke kenar kick ass kone tamum she

Blogger مامان غزل said...
اولندش سالگرد ازدواجتون با تاخیر مبارک. دومندش اون شکلاتا خیلی خوشمزه ان. سومندش سفر خارجه خوش بگذره و سوغاتی یادتون نره. کاشکی دستور اون شکلات ها رو هم می نوشتی. ما که دستمون نمی رسه اقل درست کنیم و بخوریم.

Anonymous Anonymous said...
براتون خيلي خوشحالم.....f-sh
ميدوني من براي اينكه بتونم عكسهاتو ببينم از فيلتر شكن استفاده ميكنم؟خنده داره نه؟

Anonymous Anonymous said...
ishalla hamishe hamintori hey ghorbun sadagheye ham berin niki junam!!