2006/08/31
فرق بین تپانچه و کمانچه
امشب نکوداشت " جلیل شهناز " رو دیدم از شبکه جام جم .
باز غصه ام گرفت . اینقدر حرص خوردم که مردم . به جای بزرگداشت و نکوداشت و نداشت برین ببینین اونایی که چند سال دیگه میخوایین براشون بزرگداشت بگیرین تو خونه اجاره ای زندگی میکنند یا از خودشون خونه دارن ؟ برین ببینین هزینه دوا و درمونشون رو از کجا میارن؟ چه جوری روزگار میگذرونن ؟ من نمی دونم این پژمان چرا اصلا حرص نمی خوره . اینقدر اخبار دنیای موسیقی که از ایران به گوشم میرسه سطحش پائینه که روز به روز خوشحال تر میشم از اینکه دیگه اونجا نیستم . خسته شدم از بس که کنسرتهای هسته ای ( تخمی ) دادند و از بس بزرگداشت برای آدمهای از دست رفته گرفتند و یک عده یک میکروفن مفتی گیر آوردند و یک سری حرفهای تکراری دادند به خورد شنونده های تکراری . بزرگداشت بزرگترین نوازنده تار ایران بود ولی موزیک متن برنامه تکنوازی سنتور بود . یعنی تهیه کننده برنامه فرق تار و سنتور رو نمیدونسته ؟؟؟؟
تا اونجایی که من یادمه هر وقت برای یک استادی بزرگداشت گرفتند چند روز بعدش خبر درگذشتش رو شنیدیم . خدا به خیر کنه .
فکر کنم از عزراییل پورسانت میگیرند .
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
آخ گفتیا، حرف های دل من هم هست، همین نیم ساعت پیش داشتیم با دوستامون از این موراد صحبت می کردبم، به هر کسی در خارج از کشور می گی که من ایرانی هستم اینگار که با یه بدبخت بیچارطرفن، از بس که تبلیغات منفی هست، از همون تلویزیون های ایرانی، گاهی اون قدر حرص می خورم که نگو....فقط تو مسایل سیاسی معروف هستیم، همین اون هم در جهت منفی...