2006/09/08
یادآوری برای خودم
خب به ترتیب حروف الفبا مینویسم . اسامی شهرها ومکان هایی که من توشون اقامت کردم ( فقط تو ایران ) . جاهاییکه فقط ازشون رد شدم رو حساب نکردم .
آباده ، آستارا ، آمل ، اردبیل ، ارومیه ، اصفهان ، الیگودرز ، بابل ، بابلسر ، بجنورد ( شهر مامانم ) ، بندر ترکمن ، بندر عباس ، بهبهان ، تبریز ، تهران ، چالوس ، خمام ، رشت ، رودبار ، رودهن ، ساری ، سرخس ، سرعین ، شاهرود ، شیراز ، قزوین ، کاشان ، کرج ، کرمان ، کلات ، کلارآباد ، کلاردشت ، کیش ، گرگان ، گنبد کاووس ، ماسوله ، ماکو ، مرودشت ، مشهد ( شهر خودم ) ، نکا ، نیشابور ، همدان ، یاسوج و یزد .
از کشورهای خارجکی هم :
فرانسه ( پاریس ، نانت ، لیل ، اونیون ، مونت پلیه ، مارسی ، سن فلوران )
آلمان ( کلن ، بن ، مونستر )
بلژیک ( بروکسل )
هلند ( آمستردام ، رتردام ، ماستریخ ، اوترخ ، انتورپن ، بردا )
لوکزامبورگ
مراکش ( فز)
عربستان سعودی ( مکه ، مدینه )
امارات متحده عربی ( دبی ، شارجه ، العین ، فجیره ، ابوظبی )
تاجیکستان ( دوشنبه )
هندوستان ( دهلی ، آگرا و جیپور )
اسپانیا ( مادرید ، بارسلون ، سانتاندر ، والادولید ، آرانخوئس ، لئون ، جزایر قناری )
خب ، خیلی هم بد نیست تو بیست و هشت سال سنم . اسم بعضی از شهر ها رویادم رفته بود اما خاطراتشونو هرگزفراموش نمی کنم .
من عااااااااشق سفرم .
4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
فقط چون از دیدن کامنتها و ویزیتور ها لذت میبری :) بگم که بیشتر پستها تونو خوندم. از خونه ی مامان غزل اومدم ولذت بردم. شاد و پیروز باشین.

Anonymous Anonymous said...
mashala khoda bede barkat, jae hast endegi nakarde bashi?

Blogger سمیرا said...
baba to dige ki hasti?
mishe begi keyasho iran boodi?

Blogger هما said...
ای ول مارکوپولو. من فکر میکردم خودم اینور اونور زیاد رفتم. اما در حال حاضر مقام گالیوری به شما تعلق داره با افتخار و احترام