2006/09/05
پالتو یا حوله ؟؟؟

یک حوله خیلی نرم و ناز دیدم که عاشقش شده ام . خیلی گرون بود حالا پنجاه درصد ارزون شده اما باز هم گرونه . اگه شامل هفتاد و پنج درصد تخفیف بشه میخرمش . اینقدر نرمه که اگه با چشم بسته لمسش کنم اصلا احساسش نمی کنم .
راستی این پالتو چقدر قشنگه !!!!!!!!!!!!!!!!!
الان سه روزه که مدرسه های امارات باز شده اند و ترافیک سنگین تر از همیشه شده . اصلا دلم نمی خواد برگردم به دوران مدرسه . فقط خاطراتشو دوست دارم ولی حاضر نیستم یک روز دیگه برم مدرسه مخصوصا تو ایران . دانشگاه هم حاضر نیستم برم تو ایران . یکی از هم دانشکده ای هامون اون زمونا اسم دانشکده موسیقی رو گذاشته بود " دپرس کده موسیقی " . خیلی هم بیراه نمی گفت .
دیروز فیلم " آتش بس " رو دیدم . امروز هم میخوام " ماهی ها عاشق میشوند " رو ببینم . کلی فیلم دیگه هم رسیده که هنوز ندیدیم .
2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
نیکی جونم سلام.خیلی وقته وقت نکردم واست نظر بزارم ولی همیشه میخونم پستات رو.من آتش بس رو ندیدم ولی ماهیها رو دیدم بهت توصیه میکنم گشنه نشینی پای این فیلم که دلت آب میشه از غذاهای خوشمزه.راستی تو دانشگاه آزاد میرفتی.معلم پیانوی من دانشگاه آزاد درس میداد.چیستا غریب میشناسیش؟خیلی دلم واسش تنگ شده.کلا دلم واسه پیانو تنگ شده الان یک سال تمامه که دست بهش نزدم.امارات خونه دوست صمیمیم پیانو داشتن و هر وقت دلم میخواست میتونستم برم خونشون تمرین کنم ولی از وقتی اومدیم اینجا که هنوز نشده یه پیانو دست و پا کنم.فعلا هم اگه بخوام بخرم باید دیجیتال بخرم که صدای همسایه ها در نیاد تا وقتی خونه بخریم و بریم تو یه خونه تا بشه پیانوی حسابی خرید.تو گفته بودی پیانوی دیجیتال داری.راضی هستی؟واقعا مثل پیانو کلاویهاش سنگینه؟تکنیک آدم خراب نمیشه؟
مواظب خودت باش به پژمان هم سلام برسون.

Anonymous Anonymous said...
سلام خانم نیکی.من دنبال یک سری اطلاعات راجع به خانم چیستا غریب می گشتم.که مثل این که ای دوست شما شاگرد این خانم بوده اند.چون من می خواهم پیش ایشون کلاس پیلنو برم و هم اکنون در آموزشگاه آفاق تدریس می کنند.می خواستم اگه می شه راجع به ایشون از این طریق تحقیق کنم.Id man::frenzied_frenzy:: ba tashakor.