2006/09/19
ای خدا پولشو برسون !!!

خیالمون دیگه راحت شد . مانا به سلامتی رسیده به مقصد . از پاریس قطار گرفت و رفت استراسبورگ پیش یکی از دوستامون . از لحظه ای که از خونه دراومدیم و رفتیم فرودگاه تا موقعی که رسید به خونه دوستمون دقیقا بیست و سه ساعت طول کشید . خوبه حالا اروپا کنار گوشمونه اگه میخواست بره آمریکا چی میشد ؟
امروزهم شماره تلفن موبایلشو بهمون داد و دیگه راحت تر شدیم . از این به بعد دیگه کار من چیه ؟ اگه گفتین ؟ خب معلومه دیگه . برنامه ریزی برای سفر به فرانسه . خب آخه من فقط همین یک خواهر رو دارم . دلم تنگ میشه دیگه . دست من نیست که . دله دیگه . نباید به شش ماه برسه . چون می ترسم از دلتنگی بمیرم و چون می دونم کسی دلش نمی خواد من بمیرم باید حتما ترتیب سفر رو بدم . ای خدا پولشو برسون . زیاد هم برسون . دستت درد نکنه .
حالا امروز فکر کنم خودش وبلاگشو آپدیت کنه ولی نمی دونه که من همه خبرها رو گزارش کرده ام . ها ها ها .
تو پست قبلی از همه دوستان حقیقی و مجازی تشکر کردم اما یادم رفت از خدا هم تشکر کنم که مثل همیشه همه چیز رو به موقع و در بهترین شرایط مهیا کرد . درسته که خیلی طول کشید تا این پروژه به نتیجه برسه اما یقین دارم الان از هر زمان دیگه ای بهتر بوده . ممنون . ممنون . ممنون .
5 Comments:
Anonymous Anonymous said...
جای خواهرت خالی نباشه. ایشالله برای ژانویه فرانسه هستی دیگه؟؟؟

Anonymous Anonymous said...
منم میگم واسه ژانویه ایشالاه میری فرانسه پیشش.نگران نباش.پولشم یه جوری جور میشه که خودتم نمی فهمی چه جوری.راستی نیکی چقدر باهم مسایل مشترک داریم.واقعا حیف که پیش هم نیستیم.خونه ما آ سه و به دو بود.من تا وقتی دیپلم گرفتم اکباتان بودم ولی بعدش رفتیم ظفر.

Anonymous Anonymous said...
میتونی یک کم از اون ارثیه ای که بهت رسیده بفروشی !!!
از
ebuy
شروع کن

Blogger سمیرا said...
ishala miresoone.negaran nabash.

Anonymous Anonymous said...
حالا كه داري دعا مي كني واسه منهم دعا كن جاي خواهرت هم خالي نباشي