2006/09/24
خودکفایی
بدینوسیله به اطلاع خوانندگان این وبلاگ و وبلاگ " پاک بوم" میرسانم که کامپیوتر خانم یوسفی خراب شده و اینه دلیل غیبت چند روزه . نگران نباشید طبق آخرین خبرها کامپیوتر دیروز بعداز ظهر روانه تعمیرگاه شد جهت سرویس و به زودی برمیگرده خونه سر خدمت .
........................................................................................
تو این سه سالی که ایران زندگی نمی کنم همه کارهای آرایشی و پیرایشی مو مانا انجام میداد و حسابی بد عادت شده ام . چون اینجا آرایشگاه رفتن خیلی خرجش بالاست و البته من خیلی هم اهل این کارا نیستم فقط در حد کوتاه کردن مو و مرتب کردن ابرو و گاهی رنگ مو . در زمینه ابروکه فقط کار مانا رو قبول داشتم و به هیچ عنوان حاضر نیستم از کس دیگه ای کمک بخوام . برای همین این چند ماه آخر یک خرده از مانا یاد گرفتم که یه جوری از پس خودم بربیام . البته فقط خودم .
موهام رو هم که دو سال کوتاه کوتاه بود و هر دوماه مانا برام مرتب میکرد ، گذاشتم بلند بشه چون نمی تونم هر دو ماه برم سلمونی . حالا اومدم بگم که در زمینه رنگ مو هم به خودکفایی رسیدم . چجوری ؟ هیچی . خیلی آسون بود . رنگ رو آماده کردم . یک دستکش پلاستیکی دستم کردم و همه رنگها رو با دست مالیدم به موهام . شونه کردم . ماساژ دادم که به همه موهام برسه . دوباره شونه کردم و کلاه رو کشیدم رو سرم . همه این کارا دو دقیقه هم طول نکشید . نتیجه هم راضی کننده بود الحمدلله . آدم وقتی مجبور باشه از پس همه کاراش بر میاد . بعله .
3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
Lotfan emailet ro kheili sariee check kon ke davaye dardet faghat pishe khodameh!

Anonymous Anonymous said...
سلام دوست عزیز مدتیه که وبلاگ شما رو می خونم ، از وبلاگ مامان غزل آدرستونو پیدا کردم . جای خواهری سبزه ، براش آرزوی موفقیت می کنم ،
در مورد خودکفایی هم حق با شماست ، وقتی آدم بدونه وقت نداره و کسی نیست کار آدم رو راه بندازه آدم خودش به فکر می افته و دست به کار می شه ، چه کاری هم بهتر از این کاری که شما کردین . خوش باشین و همیشه جمعتون جمع .

Blogger مامان غزل said...
baba khod kafa!!