2006/09/25
مستاجرهای بیرحم

من دوست دارم از هیچی یک چیزی بسازم . دوست دارم با امکانات کم یک کار خوب انجام بدم . کلا تو شرایط سخت و محدود خلاقیتم تحریک میشه . خب دیگه ما اینیم .
.......................................
امروز داشتم حموم رو میشستم فکر کردم وقتی ما ازین خونه بریم غیر از رنگی که به دیوار ها زدیم و تازه من فکر میکنم خیلی هم قشنگتر از سفید ساده ست ، بقیه خونه از روز اولش هم بهتر شده و سالم سالمه . من همیشه تو هر خونه ای میریم احساس میکنم خونه خودمه . همونجوری ازش مراقبت میکنم و بهش می رسم . از صاحبخونه طلب ندارم . بعضی از مستاجرها خونه رو می جوند . فکر نفر بعدی رو نمی کنند که چه بلایی سرش میاد . خونه قبلیمونو درست دو روز بعد از اینکه حسابی تمیزش کرده بودم و برقش انداخته بودم خالی کردیم چون خیلی ضرب العجلی و پیش بینی نشده بود . دو تا پسری که خونه رو بعد از ما اجاره کردند فقط اسبابهاشونو آوردند و گذاشتند تو خونه . جایی نبود که احتیاج به تمیز کردن داشته باشه .
برای اسباب کشی زنگ زدیم به یکی ازین شرکتها که میان و همه چیز رو میبرن . من خیلی با دقت همه چیز رو جدا و الویت بندی کرده بودم اما اینا اومدند و از یک گوشه شروع کردند و با سرعت برق قبل از اینکه من بفهمم چی شد همه چیز رو جمع کردند و بردند . جالبش اینجا بود که حتی کفشهای پژمان رو هم برده بودند . یعنی اگه من و پژمان یک جا ثابت مینشستیم ما رو هم میزدند زیر بغلشون و می انداختنمون تو کامیون .
4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
akh joon avval shodam...salam . kheyli jaleb boud manam ta 3 hafte dge asbab keshi daram ,kash biyan male manam hamin tori jam konan bebaran akhe man hanouz hich kari nakardam:((((

Anonymous Anonymous said...
vayyyyyyyy, az asbab keshi naghu ke kheili kare sakhtiye makhsusan aghe majbur bashi sare har sal jolo palaseto jam koni beri ye khune dighe! albate khune jadid hamishe khube va tanavo ro dust daram vali na har sal ye dafe niki junam! rasti jaye manam khali nabashe!!

Blogger mana said...
yadesh be kheyr . man alan sare kelase comuter hastam va baraye hamine ke mitoonam comment bezaram . ha ha ha .
yadesh be kheyr . kheyli rooze jalebi bood . yadete ke on abajoreto chetori avordan ? ha ha ha . manam ke yadete cheghadr komak kardam :D

Blogger سمیرا said...
akh akh akh
ma mahe pish ke baraye avalin bar asas keshi kardim hame chizemoon khoorde khake shir shod
aslan eine khialeshoon nabood ke khat biofte ,nayofte....
kheili bade