2006/09/29
اولا ، دوما ، سوما ، ....
اولا ، هر وقت یک لباسی میخرم که خیلی باهاش راحتم نگران اینم که اگه این خراب بشه من چکار کنم ؟ فکر میکنم دیگه لباسی به این راحتی پیدا نخواهم کرد . بعد تصمیم میگیرم برم چند تا ازهمون لباس بخرم که خیالم راحت باشه . اما این کار مسخره ایه . چون چند وقت بعدش دوباره یک لباس راحت دیگه پیدا میکنم و دوباره با خودم فکر میکنم این دیگه آخرین لباس راحت دنیاست و این داستان ادامه داره . یک جور وسواسه .
......................................
دوما ، من خیلی دلم میخواست الان به جای مانا میرفتم کنسرواتوار و دوباره تمرینات پیانو رو شروع میکردم .
......................................
سوما ، چه خوبه روز جمعه آقای خونه ظرف بشوره . نه ؟
......................................
چهارما ، میگم چه مسخره ست که دختر بشینه تو خونه و یکی یکی خواستگارا بیان تماشا که آیا بپسندند یا نپسندند . مگه بقالیه ؟؟؟؟
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
با اولآ موافقم....دوما جالب میتونه باشه اونم خیلی...سومآ خیلی عالیه و میچسبه....چهارما واقعآ مسخره است