2006/09/30
Blue Velvet
اینم از حاصل یک هفته تلاش شبانه روزی و تقریبا یک نفره من . پرده های مخمل آبی رو خیلی دوست دارم . منو یاد مامان بزرگم می اندازه که خیلی مخمل دوست داره و همیشه تو بقچه هاش یک عالمه مخمل های قدیمی و رنگارنگ داره . فضای اتاق خیلی مطبوع شده برامون . خیلی احساس آرامش میکنیم توش واین مخمل های آبی با اینکه خیلی لطیف و نازکن اما حسابی جلوی آفتاب شدید اینجا رو میگیرن و به اتاق یک نور آبی لطیف میدن .
پ . ن : یک وقت فکر نکنین پژمان شوهر بدیه و به من کمک نکرده و من مجبور شدم تنهایی همه این کارها رو انجام بدم ، نه !!! چون خیلی سرش شلوغ بود و من هم خودم کرم این کارا رو دارم ترجیح میدادم همشو خودم انجام بدم .



7 Comments:
Anonymous Anonymous said...
واییییییییییی چقدر خوشگل ! تو رو خد بیا خونه من رو هم تو بچین دوستم . هیچ چیزی مثل اینکه آدم آرامش رو تو خونه داشته باشه نمیشه .

Anonymous Anonymous said...
به به چه خوش سلیقه.خسته نباشی عزیزم.عالی شده.

Anonymous Anonymous said...
bah bahhhhhh, che khuneye khoshgheli darin!! va cheghadr ba salighe hasti niki jun va hamchenin tamizzzzzz!! haz kardam jeddan dustam!!

Anonymous Anonymous said...
واقعا کیف کردم نیکی
سلیقه ای داری ها


قطره

Anonymous Anonymous said...
خیلی خوشگل بود این پرده ها....مبارک باشه...خسته نباشی عزیزم

Blogger mana said...
bah bah . che otaghi dorost kardi khahari . yadesh be kheyr . otaghe azizam hala shode male to . khosh bashi .

Anonymous Anonymous said...
به به چقدر با سليقه هستين من لذت بردم.