2006/09/15
Ma Petite Soeur
اون فصل تازه ای که بوش رو احساس میکردم خیلی نزدیک شده . داره میرسه . دیگه مطمئنم .
مامانم تا چند ساعت دیگه میاد پیشمون . بابام اما نتونست ضرب العجلی کاراشو جمع و جور کنه . احساس میکنم یک چیزی ناقصه . دلم میخواست بابا هم می اومد . خیلی کنجکاو نشین . بچه ای در کار نیست . بعدا خودتون می فهمین .
امروز ناهار یک چلوکباب مشدی خوردیم . جاتون خالی . نون تازه با ماست موسیر و سبزی خوردن و پیاز و چلوکباب و دوغ . باشه دیگه نمی گم . دهن خودم هم آب افتاد دوباره .
انگار هر چند وقت یک بار یک طوفانی میاد و آدما رو جابجا میکنه . گاهی وقتا از اومدن طوفان باخبری و خودتو آماده میکنی . بعضی وقتا اما بیخبر میاد و کارشو انجام میده و میره . اونوقت وقتی کار از کار میگذره تازه باید ببینی چکار میشه کرد . فکر میکنم اگه آدم همیشه برای طوفانها آماده باشه قدر لحظات زندگی رو بیشتر می دونه . هیچکس از فردای خودش خبر نداره . زندگی خیلی پیچیده ست . پیچیدگی هاش بعضی وقتها خیلی هم قشنگه . مثل الان .
من که خیلی خوشحالم برات . امیدوارم که همه چیز به خیر و خوشی پیش بره . احساس میکنم پروژه پنج ساله ای که من شروعش کردم رو تو به نتیجه رسوندی . احساس خوبی دارم .
Bonne chance et bon courage ma petite soeur
7 Comments:
Anonymous Anonymous said...
http://daisypath.com/index.html

Anonymous Anonymous said...
خیلی واسش خوشحالم.میدونم تو هم چه حالی داری.دیدن موفقیت عزیزان شاید شیرین تر از موفقیت خود آدم باشه.

Anonymous Anonymous said...
niki to ham ke hamash dele ma ghorbat neshina ro aab mikoni ba in aks haye khoshmazat.rasti niki modele doorbinet chiye?aks ha kheyli ba keyfiyatan.

Blogger niki said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Blogger niki said...
ممنونم ازت گلدونه جون .
دوربین من خیلی حرفه ای نیست .
canon . power shot A95
من ازش راضیم .

Anonymous Anonymous said...
man ham khili khosh-halam barash.arezoo mikonam be har chi mikhahid beresid......har 3 toon...cheshmak...

Anonymous Anonymous said...
امیدوارم مانا مرحله جدید زندگیشو با قشنگی و آرامش شروع بکنه
نیکی جان
این ظوفانها توی زندکی اکثر مااتفاق افتاده ولی وقتی سرعتش کم میشه و کم کم آروم میشه تازه احساس آرامش میکنی و حس میکنی که بهایی که برای خسارتش دادی ارزشش را دارد