2006/10/01
معجزه رنگ
چقدر کامنت برام گذاشتین . هوراااااااا . خستگیم در رفت .
من عاشق اینم که یک اتاق کثیف و ناجور رو به بهترین شکل دربیارم . یکی از تفریحاتم همینه . هر جا که میرم خونه رو برای خودم به شکل های مختلف تجسم می کنم و از تصورش لذت می برم . همیشه هم سعی میکنم از وسایل ساده و ابتدایی استفاده کنم یعنی اعتقاد دارم برای دلپذیر کردن یک فضا احتیاجی به هزینه های آنچنانی نیست . بیشتر از معجزه رنگ و نور استفاده میکنم . رنگهای پرمایه و نورهای غیر مستقیم رو فراموش نکنید . با جابجا کردن همون وسایل موجود هم گاهی میشه نتیجه بهتر گرفت . خیلی دلم میخواد یک شرایطی برام فراهم بشه تا بتونم تو این رشته یک دوره هایی بگذرونم . تا خدا چی بخواد .

16 Comments:
Anonymous Anonymous said...
اولا خسته نباشی
ثانیا دلمون براتون تنگ شده
بعدشم اگه کامنت نمی زاریم اما می خونیم
از فاصله به این دوری که صداو رنگ چشاتون تو یادمون داره کم رنگ می شه دیدن خونه تون آدم رو یاد گذشته می اندازه یاد اون دیوار که خودتون بنفش کردینش به خیر
خوش باشد

Anonymous Anonymous said...
عزیزم میگم خوش سلیقه ای نگو نه.خونه به این خوشگلی روح آدم حال میاد.مخصوصا که دیوارت هم نارنجیه.

Anonymous Anonymous said...
خوش به حال شوهرت، عجب زن با سلیقه ای داره، حتماً خودشم با همین سلیقه پسندیدی!!!؟

Anonymous Anonymous said...
عجب شانسی اورده این اقای شوهر که همچین همسر با سلیقه ای قسمتش شده نیکی جونم افرین و خسته نباشید

Anonymous Anonymous said...
nemidoonam hatman midooni ke Blue velvet esme ye filme kheyli maroof az David Lynch hast. Sheikh Zayed man ro yade khaterate khoobi mindazeh. movafagh bashi...

Blogger مامان غزل said...
همه تعریف کردن که به به و چه چه ولی خودت میدونی که من مچت رو گرفتم. میخواهی با کمال بدجنسی کلک تو رو اینجا رو کنم؟

Anonymous Anonymous said...
سلام نیکی جون
من نمی تونم غکساتو ببینم. اگه توی فلیکره آدرسش رو بذار منم هنرهاتو ببینم

Blogger niki said...
در واقع من اسم اون پست قبلی رو از فیلم مخمل آبی دیوید لینچ وام گرفته بودم و درست همون موقع که آقای رسول این کامنت رو برام گذاشته من داشتم فیلم مخمل آبی رو میدیدم .
ای مامان غزل کلک قرار نشد دست منو رو کنی .
بهار جون من عکسها رو همینجا تو بلاگ اسپات آپلود کردم مثل همیشه . نمی دونم چرا نمی تونی ببینی .

Blogger مامان غزل said...
خب! کلک شما رو رو نمی کنم، شوما حق السکوت رد کن بیاد، بقیه هم توی خماری بمونن.

Anonymous Anonymous said...
خيلي خيلي با سليقه اي من كه اين صفحه رو باز گذاشتم هر چند وقت يه بار نگاه مي كنم و حالشو مي برم

Anonymous Anonymous said...
اینجا چقدر قشنگ شده..دستت درد نکنه عالی رنگش کردی خصوصا که با کم و زیاد کردن غلظت رنگ به دیوار بافت دادی

Anonymous Anonymous said...
manam comment bezaram khosh hal tar shi:d ghablan to orkut in axo didam, kheili ghashage, kolan man tazegiha daram hes mikonam khune hame mardom eine ham shode hame divar ha ham sefid, intori kheili khube,,, vaghty behesham alaghe dari kheili heife boro donbalesh hatmy movfagh mishi

Anonymous Anonymous said...
vayyyy, khili khoshghel shode kunatun, be khosus chidemanesh dar akse dovvom khili behtar shodeeeee!! manam migham heife hatman boro ye dore decoration bebin!

Anonymous Anonymous said...
jedan khili khoshgel bood kash manam hemat dahstam in otaghe bazare shamamo moratbo basalighe mikardam

Anonymous Anonymous said...
C’est pas vrai ! Quelle chance ! Mais c’est vraiment étonnant que vous savez bien le français. Alors, c’était comment Blue Velvet ? Je déteste David Lynch. Il est vraiment nul. J’ai déjà vu tous ses films, mais je n’ai pas trouvé même un film intéressant.
Bon courage et bonne chance à Dubaï…

Anonymous Anonymous said...
واييييي خونتون چگده بزرگ و گشنگه....