2006/10/05
شب بخیر
الان ساعت دو و نیم شبه . پژمان خوابه . سرور هم خوابه . خوابم نمی برد . امروز وبلاگ نخونده بودم و حسابی رفته بودم تو خماری . الان حسابی نشئه (؟) شدم . ببینم وقتی یک نفر چشماش ضعیف میشه چه جوری میشه ؟ من چند روزه وقتی چیزی می خونم از چشمام اشک میاد و تازه گاهی هم نوشته ها رو سایه دار میبینم . امشب هم موقع رانندگی خیلی عذاب کشیدم و همش چشمامو به هم فشار می دادم . یعنی من الان دارم کور میشم ؟ وقتی بچه بودم خیلی دلم میخواست عینکی بشم اینقدر که بابام یک روز منو برد عینک سازی و یک فریم برام خرید با شیشه معمولی که بچه اش عقده ای نشه یه وقت خدایی نکرده !!! اما الان اصلا دلم نمی خواد عینکی باشم . کمک . کمک .
سرور برام شیرینی ناپلئونی آورده . ازون ناپلئونی باحالا . ناپلئونی یا همون شیرینی دیپلومات اصولا دو مدله . یکی اونایی که لاش خامه داره که من خیلی دوست ندارم و یکی اونا که لاش کرم داره که من خیلی دوست دارم . این ناپلئونیه ازون کرمی هاست . به به . جاتون خالی همشو خودم میخورم .
امروز با پژمان رفتیم یک جایی که خیلی خوشحال شدم . امیدوارم شما هم برید یک جایی که خیلی خوشحال بشید .
از ساعت چهار که سرور اومده اینقدر حرف زدیم که نگوووووووو . همش استرس دارم که بخواد بره و حرفامون ناتموم بمونه . کلی ماجرا باید برام تعریف کنه . کلی فیلم وعکس باید ببینیم . کلی موزیک باید با هم گوش کنیم . کلی جا باید بریم . کلی چیز باید بخوریم . خدایا کمکمون کن یک وقت خدایی نکرده چیزی از قلم نیافته که ما نخورده باشیم که یه وقت خدایی نکرده شرمنده شکممون بشیم .
شب بخیر
4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
niki joni cheshmet roshan azizam.cheghadr dir up kardi.hey oomadam sar zadam didam nisti goftam doostet oomade hesabi mashghol shodi.vayyy shirini napeloniiiiii.bah bah.hala man az koja biaram.delam napeloniyaye cafe ghanadi farance ro khast.yadesh bekheir az kanoon ke miraftim nazr mikardim ba doostam in term pass konim berim napeloni ba cafe glase bokhorim.ummm.yammiiiii.

Anonymous Anonymous said...
niki joni cheshmet roshan azizam.cheghadr dir up kardi.hey oomadam sar zadam didam nisti goftam doostet oomade hesabi mashghol shodi.vayyy shirini napeloniiiiii.bah bah.hala man az koja biaram.delam napeloniyaye cafe ghanadi farance ro khast.yadesh bekheir az kanoon ke miraftim nazr mikardim ba doostam in term pass konim berim napeloni ba cafe glase bokhorim.ummm.yammiiiii.

Anonymous Anonymous said...
سلام نیکی جان.خوبی عزیزم؟
امروز تازه باهات و با وبلاگت آشنا شدم
:p
أرشيوت رو هم دوره كردم!!
عكس هات رو هم تو فليكر ديدم.أخه وقتي فهميىم كه تو هم ساكن همين ولايتي كلي كلي كنجكاويم تحريك شد
ماشالالله مثل ماه ميموني خانميز
خيلي خوشدلي عزيزم
بازم ميام اينجا
بوس بوس

Blogger mana said...
salam . khosh begzare behetoon . jaye manam khali konin hesaaaaaaaabi .