2006/10/07
بزرگ مرد کوچک


دیشب رفتیم مدینه الجمیرا . تو حیاط وسطش دو تا نوازنده عرب داشتند ساز میزدند . البته خیلی باحال نیودند و خیلی بی حس و حال اجرا میکردند اما به فضا حال و هوایی داده بودند . نور خوبی هم که روی جمعیت انداخته بودند خیلی خوب بود . هوا دیگه داره واقعا مطبوع میشه .
امروز هم رفتیم وایلد وادی و حسابی از خودمون خوشی دروکردیم . دیگه الان داریم از خستگی فوت میشیم . من که مقدار زیادی کمبود خواب هم دارم ولی بس که پرروام الان نشستم ببینم این رضازاده چه گلی می کاره . دویست و دو کیلو رو داره میبره بالا . یاالله . ماشاالله . این کله تکون دادنش منو کشته . تپل خوشگل . کودکی تو صورتش دیده میشه . خوشم میاد .
این مدینه الجمیرا خیلی قسمتهای خوشگل زیاد داره . من هر دفعه که میرم چیزای جدید میبینم . از ایده های قشنگش عکس میگیرم . مثلا این شمعه خیلی خوشگله .
5 Comments:
Anonymous Anonymous said...
jay ma ro ham khali kon....hamishe khosh bashid....boos

Anonymous Anonymous said...
niki joon man aaaaaashegheeeeee wild vadi hastam. oonghadr oonja behem khosh gozashte ke dige hich parke abi becheshmam nemiad. jaye man khali .

Anonymous Anonymous said...
واااااااي چه شمع خوشگلي

Anonymous Anonymous said...
بالاخره جواب داد...فلیکر دبی باز شد. متشکرم از این که عکسهای خیلی خوبی داری

Anonymous Anonymous said...
نیکی خانم ، خواستم پیغام بگذارم که من به خدا غمباد گرفتم . چرا ؟ چون این همه تعریف کردن همه از عکس خونه خوشگلتون و دیوار ها ، 200 بار سر زدم نتونستم عکس ها رو باز کنم . من هم که عشق این کارها ، نبینم از فضولی می میرم ! برام خیلی جالب بوده کاری که کردین ) توضیحاتتون رو خوندم ) ، چه جوری می تونم عکس هارو ببینم ؟؟؟؟؟؟
خوش باشین