2006/10/15
آش رشته برای پستچی حرفه ای
بالاخره مجبور شدم از سایت فلیکر" اکانت پرو" بخرم . شما الان دارید وبلاگ یک عکاس پروفشنال رو میخونید . ( ای بابا . ای کاش همه کارای دنیا همینجوری آبکی بود و با بیست و چند هزار تومان همه هنرمند اون هم از نوع حرفه ایش میشدند . ما خودمون میدونیم چند مرده حلاجیم و گول این اکانت پرو رو هم نمی خوریم . ) گفتم زود خودم اینجا بگم که هیچ پخی نیستم نکنه تو دلتون بگین واه واه چه از خودش خرسنده !!! در واقع این کار رو کردم که عکسهایی که انشاالله هفته دیگه از عمان خواهم گرفت بتونم آپلود کنم . چون دیگه کوپنم پر شده بود .

اینجانب به مقام پستچی مخصوص منسوب شده ام . از امروز به مدت نامعلومی و تا اطلاع ثانوی وبلاگ مانا رو من آپدیت میکنم . البته مانا مینویسه و من فقط پست میکنم . گاهی وقتها عنوان هم برای پستهاش انتخاب میکنم و عکس هم توش میگذارم .شما هم خوب دقت کنید اگر از کار من راضی بودید میتونید هر وقت خواستین برین مسافرت کلید وبلاگتونو بدین دست من تا برم به گلدوناتون آب بدم .

امشب یک خانمی رو بر حسب تصادف دیدم که دو سال پیش تو آموزشگاه موسیقیش درس می دادم . دو سال پیش هم تو ماه رمضون دیدمش بهمون آش رشته داد . امشب هم که بعد از دو سال دیدمش دوباره آش رشته نذری پخته بود و دوباره یک کاسه هم به ما داد . فکر کنم برای دیدن من آش نذری میپزه . قسمته دیگه .

4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
نذری نیکات جون. نذری :)

Anonymous Anonymous said...
مبارکه .منتظر عکسها هستیم . جای منم آش رشته بخور

Anonymous Anonymous said...
خوب کاری میکنی برای خواهرت پست میذاری. تجربه های مانا، خوندنیه. معلومه حسابی گرفتاره که وقت پست کردن نداره
منتظر سفرنامه و عکسهای قشنگت از عمان هستم

Anonymous Anonymous said...
چه پستچی خوبی.....یادم میمونه.....این روزها نذری خوردن مزه میده