2006/10/16
یک دختر لوس

لیوان آبی که پژمان دستم میده بهترین و گوارا ترین نوشیدنی دنیاست . آخه من لوسم . آب سرد نمی خورم . دمای آب باید از دمای اتاق یک خرده خنک تر باشه . خودمون بهش میگیم " شاهانه " . خودم که حال ندارم برای خودم آب شاهانه درست کنم . همیشه پژمان اینکار رو برام میکنه و من خیلی کیف میکنم . حسودیتون شد ؟

دیروز یک کار دیگه هم کرد که خیلی مزه داد . برام سیب سبز پوست کند و چون نمی تونم گاز بزنم برام کوچولو کوچولو میکرد و میداد دستم . مست شده بودم . مامان شوهرا و مامانا اینجا رو نخونید چون میدونم الان تو دلتون میگید بیچاره پژمان چه گیری افتاده . مامانم که میگه پژمان تو رو لوس کرده . هر چی میگین بگین . به ما که خوش میگذره . تازه تمام این کارها در برابر خاروندن پشت پژمان که من یک ساعت از شبانه روز رو به این مهم مشغولم هیچی نیست . مگه نه پژمان ؟

الان هم جاتون خالی برای پژمان جون سالاد الویه درست کردم که خیلی دوست داره . چند شب پیش داشت میگفت که سالاد الویه و ماکارونی همیشه براش هیجان انگیزه . منم خواستم خوشحالش کنم . جالبه که به محض اینکه وارد خونه شد گفت : سالاد الویه داریم ؟ نمی دونم از کجا فهمید . مگه سالاد الویه هم بو داره ؟ بعدش بازاون برای من لقمه گرفت و من خوردم . هی اون لقمه گرفت و من خوردم . الان دارم می ترکم .

راستی فیلم " سیریانا " رو دیدین ؟ نه اونی که تلویزیون ایران نشون داد . اصلشو ؟ من عاشق فارسی حرف زدن این جرج کلونی پدر سوخته شدم . کم کشته مرده اش نبودم حالا دیگه بدتر . با اون تیپش وقتی با یک لهجه مسخره میگه : " دنبال دستشویی میگشتم . " از خنده مردم . چون خیلی از صحنه های فیلم تو دبی فیلم برداری شده کلی جای آشنا دیدیم . حتی اتوبان دبی به شارجه هم یک قسمت فیلم نشون میده . ببینیدش اما به نظر من جرج کلونی بازی خاصی نکرده بود که بهش اسکار دادند . کسی نظر منو پرسیده بود ؟؟؟؟



7 Comments:
Anonymous Anonymous said...
hamishe khosh bashin....yadet nemire ke gahi begi daste mamanet dard nakone?..............f-sh

Anonymous Anonymous said...
به به ! آدم کیف میکنه عوض غم و غصه و غر زدن زن و شوهرا از دست همدیگه یه ذره هم قربون صدقه میبینه و میشنوه . چند روز قبل دوستم از ایران برام ایمیل زده بود کاشکی من ایران بودم و میدیدم که چقدر با همسرش خوشبخته . از خوشحالی بدنم مورمور شده بود . ایشالا عشقتون همیشه موندگار و احساستون مانا باشه ! تا میتونین به هم خوش بگذرونین و کیف کنین .

Anonymous Anonymous said...
ایشالا که همر روز زندگیتون گرم تر از قبل بشه عزیزم

Anonymous Anonymous said...
نیکی جان .اینا اصلاً اسمش لوس بازی نیست . به نظر من عشقه .اینجوری تازه زندگی کردن خیلی کیف بیشتری هم داره! راستی ممنون از اینکه لینک منو گذاشتی .منم قصد داشتم این کار رو بکنم که تو از من زرنگ تر بودی . یه چیز دیگه اینه که منم خیلی الویه دوست دارم .

Anonymous Anonymous said...
دست ننه ام درد نکنه با این عروس آوردنش.........1

Anonymous Anonymous said...
منظورم این نبود...این بود...دست مامانت درد نکنه با این پسر تربیت کردنش....نیکی خودش منظورمو میدونه....این همیشه باعث شوخی و خنده مونه

Anonymous Anonymous said...
kheili khube ke hamo dust darin va be khastehaye ham ahamiat midin,ina aslan lus bazi niat balke eshgh varzidane!! abe shahaneh ham nushe juneeeeeeeet!!
vaghean arezume ke couplehaye intori bebinam hamishe,keif mikonam!!