2006/10/19
رسانه وحشت زا
خدای من چرا اینقدر تلویزیون ایران جنازه و خون نشون میده ؟
این چند روز گذشته میون هر دو تا برنامه یک عالمه تصاویر ناراحت کننده و ترسناک نشون دادن . جنازه متلاشی شده آدم ها ، جسد کودکان . خودم صحنه روی مین رفتن یک نفرکه برای تفحص رفته بود رو از شبکه یک دیدم . بعدش هم دوربین رفت جلو و جسد متلاشی شده اش رو نشون داد . خون و قطعات ریز ریز شده بدن انسان ها که به در و دیوار ساختمان ها پاشیده شده اند رو چرا باید از تمام شبکه های یک رسانه عمومی پخش کنند ؟ اگه یک بچه این صحنه ها رو ببینه ( که میبینه ! ) چه باید کرد ؟ میشه تاثیری که این تصاویر روی یک بچه پنج ساله میگذاره اندازه گرفت ؟ میشه تاثیرشو پاک کرد ؟
4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
متاسفانه هدف از برنامه سازی در تلویزیون ایران ناراحت کردن و به هم ریختن اعصاب بیننده هاست

Anonymous Anonymous said...
دقیقا شبکه مباشر سوریه هم همین کارها رو میکنه

Anonymous Anonymous said...
حق با توست نیکی جان، بخدا من باید مدام مواظب باشم و کنترل دستم باشه تا هر زمان لازم بشه و هر برنامه ای رو بتونم زود عوض کنم، نکنه بچه ببینه و رفتارهای خشن یاد بگیره. نه می شه سریال دید نه حتی برنامه ی کودک.این چند روز هم که شده تصاویر لبنان و فلسطین. نه اینکه برای اونا احترام قائل نباشم، اما بچه ی من یا هر بچه ی دیگه گناه نکرده که. کرده؟

Anonymous Anonymous said...
kasani ke mikhan terrorist tarbiat konan bayad az hamin sene kam in chiza ro neshun bache ha bedan ke khuno margo miro adamkoshi barashun adi beshe..........