2006/10/20
اشتباه لپی
فکر کنم عوضی اشتباهی شد . من به خدا نمی خوام برم فرانسه . یعنی من دلم میخواد اما الان نمی تونم . انشاالله در آینده زود . اینکه گفتم دارم چمدونامو میبندم برای عمان ه . ما یکشنبه میریم عمان . به مدت شش روز . دو نفری . تنهایی . با ماشین خودمون . الان هم رفته بودیم کارفور یک خرده خرید کردیم برای سفرمون . یک کلمن خریدیم و یک عالمه نوشیدنی و قاقالی لی و ژل ضد عفونی کننده دست و .... .
هتل هایی که رزرو کردیم همه خیلی خوبن و حتما اینترنت خواهیم داشت و از همونجا گزارش روزانه خواهم داد و امیدوارم با یک عالمه عکس برگردم . میگن بهترین فصل عمان اکتبره . یعنی همین الان . پس فعلا .
3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
khosh begzare! aks yadetoon nare.

Anonymous Anonymous said...
خوب پس حالا عمان بهتون خوش بگذره

Anonymous Anonymous said...
خوش بگذره. مواظب خودتون باشید. عکسها رو روی فلیکر هم بذار لطفا. عکسهای توی وبلاگت گاهی باز نمی شه. ببخشید دستور می دم ها!!!بوس بوس