2006/10/30
درخت
برای شما هم اینطوریه ؟ من وقتی میرم مسافرت متر زمان و مکان برام عوض میشه . یعنی احساس میکنم زمان داره کش میاد . در یک روز یک عالمه کار میشه انجام داد . کل سفرمون پنج روز بود اما به نظرم پانزده روز می اومد .

پنج روز مجبور شدم ساعت شش صبح بیدار شم که بتونیم از روشنایی روز استفاده کنیم ، حالا عادت کردم . البته نه اینکه شش بیدار شم ولی از ساعت یازده به نه و نیم رسیدم . عالیه . نه ؟

راستی تا حالا فکر کردین که درخت چه موجود جالب و زیباییه ؟ ریشه در خاک . سر در آسمان . فقط حیف که نمی تونه راه بره .

این عکس مربوط به جاده ایه که به صلاله میرسید . خونه های سفیدی که در سمت راست میبینید در واقع شهر صلاله ست . نور مورب بعدازظهر خیلی سایه های قشنگی درست کرده بود .


2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
vaghean axesh ax bood khili khoshgele

Anonymous Anonymous said...
مسافرت به من هم همیشه قدرت عجیبی میده. آخه منم عادت به خواب صبح دارم، که گمونم آخرش هم کار دستم بده. اما توی مسافرت از صبح زود تا دیر وقت شب می دوم و عین خیالم نیست. شاید برای اینکه بتونم از فرصتها بیشتر استفاده کنم.
این عکس چقدر زیباست. خوشبحالت که اینقدر هنر داری