2006/10/19
خرااااااااااب
شبها که به رختخواب میرم هزاران فکر به ذهنم هجوم میارند . کلی مطلب برای وبلاگ اما دریغ از یکیشون وقتی فرداش میخوام یک چیزی بنویسم . قبلا هم گفته ام من شبها تازه زنده میشم . روزها انگار مرده ام . برای همین شبها که پر از انرژی هستم هزاران ایده دارم و روز بعد همه فراموش میشوند و شب بعد دوباره می آیند . سالهاست که این داستان ادامه داره . باید برم یک کشوری که همیشه شب باشه . نه ، نه شوخی کردم . همون فرانسه خوبه . فکر کنم اگه برم فرانسه خوب شم . شاید هم نه . نمی دونم . باید امتحان کرد .
ببینم یک سوال : کسی هست که ازین " سهیل محمودی " خوشش بیاد ؟ نپرسین کیه که اصلا حوصله ندارم راجع بهش توضیح بدم و در ضمن ممکنه خیلی توضیحات خوبی ندم . پس بی خیال .
راستی چرا همه راههای هیجان انگیز به پاریس ختم میشه ؟ چرا هر آدم جالبی میبینم حداقل یک دوره ای از زندگیشو تو پاریس گذرونده ؟
دارم میرم چمدونامونو بیارم از کمد بیرون و کم کمک بار سفر ببندیم . خیلی کیف میکنم از چمدون بستن و خلاصه هر چیزی که به سفر مربوطه . ای خدا شکرت که می تونم سفر کنم .
راستی اماراتی های عزیز یاری کنید تا من یک سلمونی ارزون و خوب پیدا کنم فقط برای کوتاه کردن موهام . گذشت اون زمانی که زلف کجی داشتیم و خلاصه دلبری ای میکردیم . دیگه نمی تونم موی بلند رو تحمل کنم . البته از سر تنبلیه . چون من خیلی به موهام ور نمیرم . باید یک جوری باشه که هر لحظه دلم خواست به یک صراطی مستقیم بشه دیگه . حالا شما فکراتونو بکنین به من بگین تا هفته دیگه یک فکری براش بکنم .
چقدر آدمیزاد عجیب و غریبه . یک لحظه خوبه ، یک لحظه خرااااااااااااااب . راستی گفتم خراب ، یاد اون جکه افتادم که آقاهه به دوستش میگه : قهوه میخوری ؟ دوستش میگه گفتی قهوه حال مادرت چطوره ؟ آقاهه میگه : خراااااااااب . میگه راستی گفتی خراب حال خواهرت چطوره ؟
چه بی ادب .
5 Comments:
Anonymous Anonymous said...
joket khili ba mazze bood khosheman amad yadam bashe yadam beoone!
ishala safar ham khosh begzare age hamishe shab khasti zemeston biya invara bishtaresh shabe!

Anonymous Anonymous said...
babye manam az soheil mamhudi khili badesh miad nemidonam chera mannazary rajebehs nadaram.

Anonymous Anonymous said...
خوش بگذره فرانسه .من فقط یه بار فرانسه رفتم اونم خیلی کوتاه .خیلی دلم میخواد که قسمت شه دوباره برم و اینبار حتما دیسنی لند هم برم و کلی یاد بچه گی هام بیفتم

Anonymous Anonymous said...
به سلامتی ایشالا. ولی قرار بود بری عمان که، چی شد؟

Anonymous Anonymous said...
منم خیلی جالبم ولی فرانسه نرفتم.