2006/11/01
قصاب خوش قیافه
اگه با یک مرد جوان خیلی خوش قیافه و جذاب آشنا بشین و اتفاقا بعد از کمی معاشرت با او مورد توجه خاصتون هم قرار بگیره و در حالی که شما از روی قیافه و حرف زدن و اعمال و رفتارش حدس میزنید که یا مهندسه و یا دکتر و اونوقت بفهمید این آقا قصابه چه برخوردی میکنید ؟

اشکالی داره ؟

یک پسری تو کارفور الممزر کار میکنه که قیافه خوبی داره و موقعی که داره گوشتها رو آماده میکنه خیلی با کارش حال میکنه . همیشه وقتی اسم قصاب میاد یاد یک آدم گنده میافتم با یک سبیل از بناگوش دررفته و یک پیشبند خونی و یک ساطور . اما این پسره اصلا اینطوری نیست !!!!

...................

کتاب " امینه " رو شروع کردم . باز گیر قلم " مسعود بهنود " افتادم . جادوگره .

........................

خیلی به دلم برای صنایع دستی صلاله صابون زده بودم . اما متاسفانه ما به روزای تعطیلات عید فطر خوردیم و همه جا تعطیل بود . صلاله پر از درختان نارگیل و موزه و به همین دلیل من انتظار داشتم کلی کار دستی با پوست نارگیل ببینم و کلی کارهای بافته شده با برگ درخت موز . اما هیچی نتونستیم بخریم . کنار خیابونا بساط موز و نارگیل فروشی بود مثل هندونه فروشی های متحرک تو ایران . تنها چیزی که از عمان خریدیم یک جور حلوا ست که به حلوای عمانی معروفه و خیلی خیلی شبیه همون مسقطی هاییست که در شیراز میفروشند . لابد اسم مسقطی رو هم از مسقط وام گرفته اند چون دقیقا همون حلواییست که در مسقط میسازند .
پ . ن : من خودم با شغل قصابی مشکل دارم به خاطر اون قسمت کشتن موجودات زنده . یعنی فکر میکنم کسی که میتونه مرغ بکشه میتونه گاو هم بکشه . کسی که گاو میکشه شاید بتونه آدم هم بکشه . خون گرم براش عادی باشه . روحیه آدم اگه قصاب نباشه این شغل اصلا بد نیست .

8 Comments:
Anonymous Anonymous said...
من با اون کاری ندارم . اما من یکی که از بوی گوشت حالم بد میشه اصلا نمیتونم با قصاب جماعت رفاقت کنم . التماس نکن !

Anonymous Anonymous said...
etafaghan in ja ham ye gasabye ke 2 ta baradare mammooshi sahabeshan.na valla ghasabi kheyly ham khoobe faghat agha bayad hamishe bad az karesh bere hamoom

Anonymous Anonymous said...
khodae bazi ghasaba ham porooan hamin ghasabie dame khuney ema pesare poroo ro bedi kam mond ebe man bege zan man mishi ya na. adame nemigam nist ama khob bazi vaghat aham yejorie

Anonymous Anonymous said...
این قصاب محل ما هم خیلی خوش قیافه و خوش تیپه ... ولی بوی گوشت !!! نه اگه قصاب نبود بهتر بود دیگه :)

Anonymous Anonymous said...
خوب قصابه ِجلاد نیست کهههه

Anonymous Anonymous said...
حرف آخر رو خودت زدی عزیزم،مهم اینه که روحیه ی آدم قصاب نباشه.

Anonymous Anonymous said...
جالب بود،انگار واقعا یه سری مشاغل برای خودشون یه تصویر ذهنی برای آدم میسازن مثل قصابی که همش ادم به ساطور و سبیل فکر میکنه.دلت خوش!

Anonymous Anonymous said...
baraye hamineh ke dar eslam , shoghle ghassabi , makrooheh !