2006/11/02
دست ، چشم ، کفش

من به دستای آدما دقت میکنم . برام مهمه . دستها میتونن یک خرده از شخصیت رو نشون بدن .

من به چشمای آدما دقت میکنم . چشم آینه دله . امکان نداره چشم دروغ بگه . بعضی چشما نوری ندارن و من بهشون نگاه نمیکنم . بعضی ها می درخشند . من خیلی نگاشون میکنم .

من به کفشای آدما هم دقت میکنم . کفش از لباس مهمتره در شناخت شخصیت . یک روز یک خانمی رو تو خیابون دیدم . ازش همینطوری الکی خوشم اومد . از لباس پوشیدنش ، تیپش ، نگاهش و نحوه راه رفتن مطمئن و با اعتماد بنفسش . داشتم با خودم فکر میکردم اگه من هیکلم شبیه این بود حتما همینطوری لباس میپوشیدم وقتی رسید نزدیکم دیدم کفشای هر دومون یک مدل و یک رنگه . موهای تنم سیخ شد .
7 Comments:
Anonymous Anonymous said...
منم به کفش خیلی اهمیت میدم.کفش خیلی مهمه.اون موقع ها که جون بودیم و جاهل همه پسرا رو از رو کفششون و البته ساعتشون می پسندیدم.یادش بخیر.

Anonymous Anonymous said...
manam kafsh ro hamishe melak doost pesar entekhab kardan mididam.amma alan dige be in chiz ha deghat nemikonam .dige pir shodim raft.khodemoonam har chi goremoon byad mipooshim az give gerefte ta dampayee

Anonymous Anonymous said...
man az cheshm yekami mitonam ama dats chetori yekam bishtar tozih midi jaleb bod

Blogger Unknown said...
چقدر جالب بود من ولی به لباس پوشیدنم اهمیتی نمی دم :(

Anonymous Anonymous said...
منم دست و ناخن ها برام خیلی مهمند.همیشه به دستهای آدما نگاه میکنم .

Anonymous Anonymous said...
nikijoon AXato didam ghashang boodan .axaye in blog ro didi? goftam chon kare akasi mikoni shayad barat jaleb bashe.
wvs.topleftpixel.com

Anonymous Anonymous said...
تمام این حرفها درست ولی به نطر من حرف زدن هم خیلی مهمه این که هر حرفی رو هر جا نزنیم کلمات زشت و چندش اور به زبانمون نیاوریم مخصوصا جاهایی که همه تیپ ادمی که ممکنه نوشته های ما رو بخونند