2006/11/09
آرزوهای ناگفته
من تهرانم . خیلی راحت اومدم . اولین بار بود با پرواز امارات می اومدم و خداییش خیلی راحت بود .
خدایا شکرت . چقدر زود آرزوهای به زبون نیاورده بنده هاتو برآورده میکنی . بیست و چهار ساعت هم از چیزی که از دلم گذشته بود نگذشت که دیدم همونجایی هستم که دلم میخواست . منظورم تهران نیست ها . یک مجموعه چیز با هم جمع شده اند و منو از تو لونه ام بیرون کشید اون هم با این سرعت برق آسا .
ساعت پنج صبح رسیدیم خونه . خدایا بعد از یک سال و پنج ماه فهمیدم که تهران چه بویی میده . حسابی بوش از مشامم بیرون رفته بود . نزدیک صبح باز هم بوی برگ سوخته می اومد که هزار خاطره با خودش به همراه داره اون هم تو محله ای که نوجوانیمو توش گذروندم . چقدر صبح های زود با همین بوی برگ سوخته بیدار شدم و مدرسه رفتم . صداهای آشنایی که از پنجره های نیمه باز می اومد حسابی مستم کرده بود . از بس که پنجره های خونمون همیشه به خاطر گرمای هوا بسته ست یادم رفته خیابون هم برای خودش صدایی داره اگر هم باشه فقط صدای کریکت بازی کردن هندی های همسایه ست .
خیلی حرف دارم برای گفتن . میگم ولی الان نه . چون داره دیرم میشه . فقط سه ساعت خوابیدم . داریم میریم تبریز . همونجایی که دو شب پیش فقط برای یک هزارم ثانیه از دلم گذشت که برم ببینم . خدایا لازم نیست اینقدر قدرت نمایی کنی تا حالیم بشه خیلی قادری ، خودم میدونم .
6 Comments:
Anonymous Anonymous said...
چقدر عالی که الان تهرانی!خیلی خوش به حالت.
من هم اینبار و توی این سفرم بود که تازه فهمیدم خیلی خیلی عاشق تهرانم.
هیچوقت اینجور حسی نسبت به تهران نداشتم.
مسافرتت هم خوش بگذره خانمی.(تبریز رو میگم)حسابی حالش رو ببری.

Anonymous Anonymous said...
تبریز رفتی این جا ها رو حتما برو:
1.خانه مشروطه و بازار قدیمی تبریز
2.میدان ساعت بغلش کوچه مقصودیه هست که میره خونه شهریار و دانشکده بسیار زیبای هنر
3مسجد کبود و موزه که بغلشه
4.مقبره الشهرا که دم بازاره
5.روستای کندوان که در نزدیکی تبریزه
جاهایی که گفتم حتما برو از دانشکده هنر هم عکس بگیر. تا تو فلیکر ببینم

Anonymous Anonymous said...
یه چیرهایی هست که بدلیل حس ناسیونالیستی شدید ترکها باید رعایت کنی :
سوار تاکسی شدی مواظب بااااش راننده تیغت نزنهه.همیشه آدرس ها را از افراد میان سال و محترم بپرس .ممکنه بعضیها قصدا بهت عوضی آدرس بدن و هر جا هم رفتی وانمود کن ترکی و اگر هم ترک نیستی فرهنگشون را دوست داری و از حقانیتشون دفاع میکنی.چیز میز هم خواستی بخری مواظب باش دوبله حساب نشه.

سفر بی خطر .

Anonymous Anonymous said...
سفر خوش نیکی جان. امیدوارم سفر تبریز بهت خوش بگذرد. مواظب خودت باش .

Anonymous Anonymous said...
salam
khosh umadi....
omidvaram koli khosh bgzare....

Anonymous Anonymous said...
khodaiish ghabool dari tanha khoobie dubai ine ke adam be ghole to " 7 tasmim migire , 7 o nim blit mikharo , shabesh to iran mikhabe " ;) kheili kheili khosh begzare ,jaye ma ham barfo baroon sarma bebinin o zakhire konin , lazem mishe ;)