2006/11/21
گوش نافرمان


چقدر کتاب گرون شده !!!!!!!!!!!!!
من رفتم شهر کتاب نیاوران . اولا که چقدر شلوغ بود . دوما چقدر کتاب های جدید . سوما چقدر گروووووووون . شاخ هام در اومده بود . شش هزار و پانصد تومان یک کتاب دویست و پنجاه صفحه ای !!!!!
اصلا نمی تونستم کتاب بخرم . احساس میکردم سوادم پریده . نمی تونستم کتاب انتخاب کنم . نمی دونستم چی خوبه و چی خوبتره . آخر سر رفتم سراغ قفسه " بهنود " و هر چی که ازش نداشتم خریدم . حالا یک لیست بلند و بالا هم تهیه کردم از کتابهایی که دوستام معرفی کردن . ببینم فردا قسمت میشه یک سر دیگه برم شهر کتاب ؟؟؟؟؟
فردا میرم سینما ( انشاالله ) . شنیدم " میم مثل مادر " خیلی ستمه . می ترسم برم حالم گرفته شه .
امروز رفتم دکتر گوش و حلق و بینی . تا بهش گفتم وقتی دراز میکشم سرم گیج میره گفت : مسافرت بودی ؟ گفتم : زیاااااااااد . تا بخوایی . این ماه اخیر بیشتر از پنج هزار کیلومتر تو جاده بودم و یک سفر هوایی هم داشتم . یکی دیگه هم پس فردا دارم . دکتره کف کرده بود . گفت : شغلت چیه ؟ گفتم : خانه دار . یک نگاهی کرد که هزار تا سوال توش بود . چه خانه داری که تو یک ماه پنج هزار کیلومتر راه رفته ؟؟ اگه همینجور مستقیم رفته بودم الان رسیده بودم اروپا . گفت : لابد با کامپیوتر هم زیاد کار میکنی . گفتم : بعله . گفت : لابد عینکی هم شدی . گفتم : اونم بعله . تازه استیگمات هم هستم . خلاصه فهمیدیم این گوش بیچاره بهش فشار اومده و گاهی برای اعتراض اتاق رو دور سرم میچرخونه . چشششششششششم گوش جان ! هواتو دارم . تو هم خودتو لوس نکن . بذار بریم خونمون قول میدم دیگه اذیتت نکنم . فقط دو روز دیگه . فقط دو روز .
2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
نیکات جان عطر سنبل عطر کاج رو اگه نخوندی بگیر بخون حتماً خوشت میاد

Anonymous Anonymous said...
کتاب زیاد بخر.
مخصوصا کتابهای مصطفی مستور رو اگه تونستی بخر.
مخصوصا کتاب :روی ماه خداوند را ببوس رو حتما بخر.


چقدر این کامنت توصیه ای بود!:دی