2006/11/29
بدم میاد
من از حیاط تالار وحدت بدم میاد . همش تشییع جنازه و خداحافظی و خودنمایی و امضا و عکس و سخنرانی های بی فایده .
من از آهنگ " رسم زمونه " رسول نجفیان هم خیلی بدم میاد . شده مارش رسمی عزا . تا یکی یا چند نفر می میرن اینو پخش میکنن . دست به آهنگ ساختن و مراسم گرفتن و سخنرانی کردنمون برای مرگ و مرده ها و رفته ها ، ماشاالله ماشاالله حرف نداره . زنده ها پس چی ؟ آلودگی هوا رو یک خاکی تو سرش بریزین تا مجبور نشین همش مراسم بگیرین . چه آینده ای پیش روی این بیست و دو انسانی ست که در هر ساعت در تهران به دنیا می آیند ؟؟؟؟؟ خدا به همه ایرانی هایی که میبینند و میفهمند چه بلایی داره سرشون ( سرمون ) میاد ، رحم کنه .
5 Comments:
Anonymous Anonymous said...
man ehsas mikonam to dari rooz be rooz talkhtar mishi, boro sare kar. ye kari bekon, man ba in ravand ashnam

Anonymous Anonymous said...
حالا شما خون خودتو کثیف نکن. بعضیها فرهنگ کامنت گذاشتن ندارند....!!!!1

Anonymous Anonymous said...
دو سال پیش که واسه بیمه اقدام کردم.اومدم تالار وحدت یه مدیر داشت که باید تاییدم میکرد.حالا اسمش رو نمی برم.
آقای "اسمش رو نبر" از من پرسید :چی کاره حسنی؟
گفتم : طراح فرشم.
این حرف گفتن همانا درمانده شدنم همانا
از من یه تخته فرش تبریز گل ابریشم رشوه خواست!!!ا
دیدم یه بیمه خیلی گرون واسم تموم میشه.از خیرش گذشتم
همین شد که تالار وحدت در من جاودانه ماند

Anonymous Anonymous said...
سلام
تازه با بلاگت آشنا شدم چندتایی از پست هات رو هم خوندم خیلی راحتی خوشم اومد .....
در مورد "رسم زمونه" کاملا باهات موافقم
ای داد از این مردم کهنه پرست
مردم زنده کش مرده پرست
تا هست زنده-به جفا نامش نبرند
چون مرد-برند او را سر دست

Anonymous Anonymous said...
az ghadim moteasefane hamamun midunim ke irani jamaat hamashun( hamamun) morde parastand!!!!