2006/11/21
بیا با هم بریم سفر دبی دبی
رابطه دو طرفه یعنی چی؟ این که میگن دل به دل راه داره یعنی چی ؟ وقتی به کسی که از راه دور اومده میگن واااااااااااای چقدر دلم برات تنگ شده ، حتما قرار بذار ببینیمت و بعدش دیگه هیچ تماسی هم باهاش نمیگیرن ، یعنی چی ؟ وقتی آدم احساس کنه یک خرده در مورد آدمای دور و برش اشتباه کرده ، چی میشه ؟ وقتی بعد از سه سال می بینی از آدمایی که دور و برت بوده اند فقط سی درصدشون موندن و بقیه انگار نه انگار که اصلا زنده اند ، احساس نمی کنی که قبلا در انتخاب اون آدما اشتباه کردی ؟
این دکتره که دیشب رفتم پیشش انگار گوز خورده بود تو کله اش . یک بار یادش رفته بود تو دفترچه بیمه ام تاریخ بزنه . رفتم داروخونه آقای داروخونه ای گفت تاریخش کو ؟ دوباره رفتم تاریخ زده . دوباره رفتم داروخونه آقای داروخونه ای میگه یکی از داروهاشو نداریم ، تازه خیلی هم بد خط نوشته برو بگو پشت نویسی کنه . دوباره رفتم پیش دکتره و برام پشت نویسی کرده . حالا رفتم یک داروخونه دیگه آقای داروخونه ای میگه خانوم این چرا پشت نویسی این نسخه رو پشت یک نسخه دیگه کرده ؟ خلاصه در نهایت ریده شد به دفترچه بیمه و آخرش هم داروها رو آزاد خریدم . در ضمن آقای دکتر هم ویزیتشون رو آزاد با من حساب کردند . حالا هی من میگم بابا جون ما بیمه نخواستیم ، مگه ول میکنن ؟
فردا برمیگردم خونمون . خونه خودمون . اتاق خودمون . آشپزخونه خودمون . حموم خودمون . کاناپه خودمون . همه چیز خودمون . آخ جووووووووووووووون .
3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
چی بگم والله....ایرانه دیگهههه

Anonymous Anonymous said...
دخترم چقدر غرررررررر زدی این مدت که رفتی ایران ؟ یعنی اینقدر سخت گذشته ؟ سعی کن این یکی دو روزه رو لذت کنار مامان بابا بودنت رو ببری اومدی خونه خودت دوباره زودی دلت براشون تنگ میشه به این فکر کن که الان خواهرت آرزوی اینو داره که میتونست بیش مامان بابات باشه .

Anonymous Anonymous said...
نمی دونم هنوز ایران هستی یا نه..اگر تونستی بادبادک باز نوشته خالد حسینی و سهم من نوشته پرینوش صنیعی و در گرگ و میش راه نوشته زینت دریایی را پیشنهاد می کنم بگیر. مخصوصا این آخریه که خیلی تاثیر گزاره. البته اگر از این تیپ کتاب ها خوشت بیاد:)
در ضمن می تونم درکت کنم تو ایران چقدر همه چیز به آدم زور میاره ولی سعی کن نکته های مثبتش را بیشتر ببینی.. مثل در کنار عزیزان بودن که برای کسایی که تو غربت هستند غنیمتی ست. شاد باشی و خوش