2006/12/13
All The Invisible Children
بعد از مدتها امروز کاملا یک روز مجردی داشتم . تمام مدت تنهایی رانندگی کردم ازین سر شهر به اون سر شهر . ازین جا به اونجا . تنهایی فکر کردم . تنهایی موزیک گوش کردم . قرار هامو خودم تنهایی تنظیم کردم و خلاصه کلی تجدید خاطرات بود . آخر شب که داشتم برمیگشتم خونه خیلی یاد اون شبایی که میرفتیم تا دیر وقت استودیو و تمرین افتادم . با این تفاوت که لازم نبود درهای ماشین رو از داخل قفل کنم و همش نگران باشم که نکنه ماشین وسط راه خراب بشه . لازم نبود مدام با موبایل گزارش بدم که الان کجام و چند دقیقه دیگه میرسم خونه . چه احساس خوبی .

امروز برای خودم یک چیزی خریدم که خیلی باهاش حال میکنم . پوشیدمش و رفتم سینما .

یک فیلمی به نام " تمام بچه های نامرئی " رو دیدم که در جشنواره فیلم دبی اکران شد . برای سه شب آینده هم برای سه فیلم دیگه از فیلم های جشنواره بلیط داریم . این فیلم تشکیل شده بود از هفت فیلم کوتاه در مورد کودکان که توسط کارگردانان مختلف ساخته شده بود . در مورد گرسنگی و فقر و بیماری و تنهایی و سوء استفاده از کودکان بود . همه داستان ها قشنگ بودند اما آخرین داستان واقعا به دلم نشست اثر" جان وو " کارگردان چینی . این مجموعه فیلم به مناسبت شصتمین سال تولد سازمان یونیسف تولید شده .

این عکس هم از مدینه الجمیرا در یک بعد از ظهر بارانی زیبا و خنک دبی .

1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
che akse ghashanghi!!
dustam be khodet kheili khosh begzarun...