2006/12/01
تازه تازه
باز هم عکس خبری .

من نمی دونم چرا همه خبرا مربوط به خوراکی میشه تو این وبلاگ .

این عکسها رو از بازار ارومیه گرفتم . دلم میخواست ازین خوراکی های تازه بخرم و آشپزی کنم . چقدر کیف داره همه چیز تازه باشه . به به .

5 Comments:
Anonymous Anonymous said...
به جز اون حوله هه از بقیه اشون راضی ام.
:D

Anonymous Anonymous said...
نیکی جان گل من . اینجوری که هر روز عکسهای دل انگیز شکمی می گذاری که هر روز دل ما برای چیزهایی که هوس می کنیم و اینجا نیست تنگ تر می شود. بعد می شود مثل دفعه قبل ایران رفتن من که تنها نگرانیم برای زود رسیدن برای صبحانه به خانه نان بربری گرم و تازه بود. .

Anonymous Anonymous said...
vaaaaaaay belakhare man tunestam inja pm bezaram!!! in safhe baraye man baz nemisheee!! manam vaghean hame chio taze dust daram vali june man kale pache va sirabi shirduno bikhial shooooooooo!!

Anonymous Anonymous said...
سلام. قراره نوزده دسامبر یه گردهمایی کوچک از دانش جویان خارجی توی کالجی در کانادا برگزار بشه .این اولین باره که قراره از ایران هم چیزی باشه.من می خوام غذا درست کنم.از من عکس خواستن.نمی دونم کجا می تونم عکس های خوبی پیدا کنم.اگه دوست داشته باشین .می تونین چند تا از عکساتونو انتخاب کنید و به من بدید که بریزم روی سی دی ولی می خوام یه جوری اگه بتونید یه امضا روشون بگذارید که حق کپی کردنش برای خودتون هم محفوظ باشه.اگر کسایی را می شناسید که بتونن به من کمک کنن خوشحال می شم باهاشون تماس بگیرم.تنها کاری که از دست من بر میاد یه سری عکس است که البته حدود ده تایی میشن+یه غذا که خوشحال می شم اگه کسی کمک کنه و بگه چی درست کنم بهتره و چند تایی هم صنایع دستی.منتظر خبرتون هستم

Anonymous Anonymous said...
sirabi baladi bepazi?
:-O

be manam yad midi?
:*