2006/12/06
آدمیزاد
وقتی که عینکی نبودم همش به عینکی ها میگفتم چرا اینقدر شیشه عینکهاتون کثیفه ؟
حالا میفهمم که همیشه تمیز نگه داشتن شیشه های عینک خیلی سخته .
...................................................
شما میدونین یکی از نشونه های آدم بودن چیه ؟ یعنی یکی از چیزهایی که باعث میشه انسان با آجر فرق داشته باشه اینه که انسان روح دارد و روح هم هر روز حال ندارد مطالب امیدوار کننده از خودش در وکند . گاهی حوصله دارد ، گاهی حوصله ندارد . گاهی خوشحال است ، گاهی بد حال است . گاهی امیدوار و گاهی مایوس . اگر غیر اینه به منم بگین . شاید ما دو تا خواهر از آدمیزاد به دوریم . فکر میکنم اگر یک آدمی هیچوقت تو عمرش دچار این حالتها نشه باید بهش شک کرد . آدم ، آدمه دیگه .
8 Comments:
Anonymous Anonymous said...
کاملا درسته

Blogger Bill said...
manam emruz kheili az nazara ruhi down hastam, aslan ashkam dame mashkame emruz......

Anonymous Anonymous said...
ghabli man budam niki jun!!

Anonymous Anonymous said...
درکت می کنم نیکی جان. من از 9 سالگی عینک می زنم آنهم با چ شیشه سنگین و عذاب آوری. الان که 4 سالی می شود بجاش لنز می زارم ده برابر بیشتر اخساس راحتی می کنم.

Blogger هما said...
دققققققققققققییییییییییییییقققققققققققققققن

Blogger Unknown said...
وای عینک من که همیشه کثیفه. تا حدودی تقصیر قدقد البته!

Anonymous Anonymous said...
are gahi hame tavagho daran hamishe bekhandi. yadam nemire yeki a zhamkelasiaye danehskadam ye rooz behem goft : mahna zto aslan gereye ham mikoni? khili hersam gereft

Anonymous Anonymous said...
valla bella ma ham adamim eyne shoma amma ma aslan hich vaght hosale narim :)