2006/12/10
یک انتخاب

هیچ صبحانه ای بهتر از یک فنجون ماست میوه ای نیست .
من میمیرم برای شیر کاکائو و کرواسان شکلاتی برای صبحانه .
هیچی جای پنیرسوراخ سوراخ تبریز و کره با نون بربری تازه خاش خاشی روسر میز صبحانه نمیگیره .
کله پاچه و حلیم داغ ، اونم تو زمستون که از دهان آدم ابر سفید بیرون میاد .
صبحانه انگلیسی . تست و سوسیس سرخ شده و املت و لوبیا تو یک کافه دنج .
شیر و کرن فلکس سیب و دارچین عم عالمی داره .
خامه و عسل هم دوست دارم .
نون و کره با مربای آلبالو و چای شیرین منو یاد بچگیم می اندازه .
قهوه با مافین رازبری هم خوشمزه ست .
دیگه از شکلات صبحانه و کره بادوم زمینی و نون سنگک و پنیر خامه ای و شیر عسل و ژامبون و قارچ سرخ شده و تخم مرغ عسلی و ..... چیزی نمیگم .
به همین دلیله که من معمولا صبحانه نمی خورم . چون خیلی سخته انتخاب یکیشون !!!!
پ . ن : این پست به انتخابات خبرگان هیچ ربطی نداره ها . بیخودی سیاسیش نکنید .

6 Comments:
Anonymous Anonymous said...
baba fekr ma ram bekon!! har dafe miaiim tu webloget az bas chizaye khoshmaze mibinim va mikhunim delemun ab miofte!! daghighan shaba ke hame ja bastast va dastet az hame ja kutaheee niki jun!!

Anonymous Anonymous said...
سلام
و
لینک
مستقل / اتوماتیک / بدون سانسور
فهرست وب ایرانی : نمایه ها

Anonymous Anonymous said...
آیا این پست به ماگ اند بینز روز جمعه ربطی داره یا نه؟

Anonymous Anonymous said...
فقط بربری با پنیر لیقوان تبریز

Anonymous Anonymous said...
من الان كه اين مطالب خوندم داره تهران برف مياد و ساعت 8:30 و من سر كار هستم و دستم به هيچ جايي نميرسه كه يكيشون حداقل انتخاب كنم و خيلي هم شكمو . ببينيد چه حالي دارم.يكي بداد من برسه.... وبلاگ صميمي و گرمي داريد و من تقربيا بهتون هر روز سر . ميزنم روزگار خوبي داشته باشين. .

Anonymous Anonymous said...
آخ نیکی از دست تو. فکر نمی کنی یک بنده خدایی مثل من کله سحر این پست را می خواند هوس نون بربری تازه و پنیر لیقوان بکند . کلی با این پست شکمیت گشنه ام شد.