2006/12/11
دوران تحصیل
دیشب خواب دیدم که با بابام رفتیم دبیرستان من . بعد تو خوابم دبیرستان و دانشگاهم قاطی شد و خلاصه ناظم تپل دبیرستانمون رو تو راهرو های دانشگاه میدیدم . همکلاسی های دبیرستانم رو با هم کلاسی های دانشگاهم سر یک کلاس میدیدم . من فقط رفته بودم یک سری بزنم به ساختمون مدرسه اما دیدم که همه بچه ها اونجا هستند و هنوز دانشجو و محصل . حسودیم شد . احساس میکردم سر من کلاه گذاشتن . من فکر میکردم همه فارغ التحصیل شدن اما اینطور نبوده . قیافه یک بچه هایی می اومد جلوی چشمم که اصلا اسمشون رو هم یادم نیست . اون ناظممون که دوسش داشتم همچنان تپل و خندون بود . اون یکی که شکل سوسک بود هنوز هم زشت بود و تموم دندوناش ریخته بود . رفتم تو دفتر و گفتم من میخوام ازون سالن قدیمی ساختمون که یک اثر تاریخی هستش عکاسی کنم و همه عکس ها رو بدم به خود شما اما مدیر بیشعورمون که قیافشو نمی دیدم گفت امکان نداره و .... . نمی دونم چطور چنین چیزی به ذهنم رسید چون هیچوقت سالنی با این مشخصات تو محیط آموزشیمون نداشتیم .
چند تا از دوستامو دیدم که دلم براشون تنگ شده ولی هیچ خبری ازشون ندارم . تو خواب احساس میکردم خیلی ازشون دورم و البته در واقعیت هم چیزی غیر از این نیست . هم راهمون دوره و هم دلامون . دلم برای دوران تحصیلم تنگ شده اما فقط برای چند روز . اونم با یک دوربین . در واقع دلم میخواد فقط گذری داشته باشم به گذشته ام . حیف که نمیشه .
5 Comments:
Anonymous Anonymous said...
khanome taj topolo ke hamsihe non barbariasho bar midashtid

Anonymous Anonymous said...
آدم بعضی از مطالب تو رو میخونه،دچار شکنجهء روحی میشه،اون از وبلاگ قبلی که با شکم گشنه خوندمش،اینم از این که من هم در حسرتم برگردم به گذشته،منتها با ذهن امروزم !!!!!ا

Anonymous Anonymous said...
سلام
و
لینک
مستقل / اتوماتیک / بدون سانسور
فهرست وب ایرانی : نمایه ها

Anonymous Anonymous said...
سلام.من ميخواهم در مورد کار زشت و کثيفي به نام دزدي هويت بنويسم که صاحب وبلاگ شيوا انجام داده است. ايشان عکس هاي يکي از اعضاي قديمي فليکر را برداشته و به نام خودش در وبلاگش پست کرده است. همينطور با اين عکس ها يک هويت قلابي براي خودش در فليکر ساخته است. داستان هاي شيوا - راست يا دروغ - تا زماني که به ديگران آسيب نميرساند اشکالي نداشت ولي وقتي فحش و دروغ و زبان بي ادبانه تبديل به دزدي هويت ميشود بايد جلويش را گرفت. ميتواند لينک زير را چک کنيد. قرباني دزدي هويت خودش توضيح داده است:
http://www.flickr.com/photos/farnooshtango/318988434/
دزدي هويت هنوز کار زشتي تلقي ميشود, نه? اميدوارم که هنوز روي اين, همه توافق داشته باشيم...

Anonymous Anonymous said...
موافقان - منافق حيا کن، این فلیکر رو رها کن
مخالفان - دانشجو می ميرد، ذلت نمی پذيرد