2006/12/07
روحیه کفشی
امروز داشتم به کفش فکر میکردم . اینکه با پوشیدن هر کفش آدم احساس متفاوتی رو تجربه میکنه . مدل راه رفتن آدم عوض میشه نه فقط به لحاظ فیزیکی بلکه قسمت مهمترش قسمت روحی داستانه . من با بعضی از کفشهام احساس میکنم یک زن مطلق هستم . با یکی دیگه احساس کودکی میکنم . با صندل احساس رهایی و آزادی میکنم . پا برهنگی که دیگه برای خودش عالمی داره البته در طبیعت . روی چمن ، روی شن و روی ماسه های خیس . حتی رنگ کفش هم روی روحیه و راه رفتن من تاثیر داره . مثلا وقتی کفشهای روشن میپوشم احساس سبکی میکنم . کفش های صورتی و نارنجی شیطنتم رو تحریک میکنه . کفش های تیره رو همیشه برای کار کردن دوست دارم . جدی و مصمم هستند . مطمئنم که همه آدما نسبت به کفشهاشون چنین احساسی دارند . همینطوره ؟

..................................

من هر وقت عطسه میکنم بعدش لبخند میزنم . نمی دونم چرا ؟ انگار عطسه زدن نشاط آوره . حتی وقتی تنها هستم هم بعد از هرعطسه یک لبخند مبسوط مینشینه روی صورتم . این یعنی چی ؟
5 Comments:
Anonymous Anonymous said...
لیتک
........ مستقل / اتوماتیک / بدون سانسور.........
گشودن
850
پنجره
به سوی 850 دیدگاه ایرانی پراکنده در جهان،
فقط "آغاز" است!
..................
فهرست وب ایرانی : نمابه ها
.......زاهنما و لوگو.....
http://www.cyrusnews.com/news/fa/?mi=9∋=1710

Anonymous Anonymous said...
avalan ke ishalla hamishe atse bezani ke badesh bekhandi azizam.badam in ke daghighan bahat movafegham .man ye zamani too iran GIVEH pam mikardam.amma nemidoonam chera bejaye ehsase dehati boodan ehsase honari mikardam :) taze khorjin ham mindakhtam roo doosham ke mamanam migoft dige ye khare be tamam mani shodi :)

Anonymous Anonymous said...
منم نسبت به کفش همین احساسات را دارم در مورد عطسه هم خنده ام میگیره احساس میکنم عطسه باعث میشه که یکنواختی اون لحظه ام از بین بره یک تنوع لحظه ای اتفاق میفته با صدا و حرکت و این باعث میشه چرتم پاره بشه

Blogger Unknown said...
ولی این کفش هات که دادیشون به من ( همین ها که پاته ) ، خیلی راحت بودن :D

Anonymous Anonymous said...
man ham fekr mikonam kafshaha neshani az tafakorate shakhs darand...man ham ba kafshhayam taghyere shakhsyat midaham.