2006/12/25
از خواب پریده ای که عکس میگیرد
صبح عین برق گرفته ها از خواب پریدم و نشستم تو رختخواب . دیدم یک نور خیلی خوشگل افتاده تو اتاق . سریع از رختخواب پریدم بیرون و بدو دنبال دوربین . حالا تو اون وضعیت میخوام به پژمان هم حالی کنم که ببین چه نور قشنگیه . همه این اتفاقات چند ثانیه هم طول نکشید . دوربینمو از تو اتاقی که بابام خوابیده بود یواشکی برداشتم و سریع این نور رو ثبت کردم . بعد هم دوباره خوابیدم تا لنگ ظهر . من ترجیح میدم شبا بیدار باشم . تازه از ساعت دوازده شب به بعد خلاقیتم گل میکنه و سرحال میشم . خودم خیلی ازین وضعیت لذت میبرم .

امشب رفته بودم مال گردی . تنهایی برای خودم تو فروشگاه ها میچرخیدم . تو تمام فروشگاه ها سرودهای کریسمسی پخش میشد و همه در حال خرید کادو بودند . خیلی فضای خوبی بود . کیف کردم .

اینم عکسی که صبح گرفتم .
2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
kheili ax ghasanie man jedan hasoodim shod ke chejori mitonid inghadr ghashang ax begirid manam say mikonam ama nemishe

Anonymous Anonymous said...
نیکی جون عکس خیلی قشنگی گرفتی ... عکس هنرمندانه ای بود ... نانی هم مثل تو شبها استعدادهاش شکوفا میشه