2006/12/30
تعطیلات
این روزا شاپینگ فستیوال دبی برقراره و آدم وقتی میره بیرون ، جیبش به طور اتوماتیک خالی میشه .

این روزا که پاک بوم اومده پیش ما بیشتر میریم بیرون و کمتر خونه میمونیم . پژمان هم چهار روز تعطیله . یعنی کل امارات چهار روز تعطیله . به خاطرمصادف شدن عید قربان با سال نو میلادی این تعطیلات طولانی شده و خوش به سعادت من و مادرشوهر که پژمان بیشتر خونه ست .

دیشب یک ساعت تو کتاب فروشی " بوردرز " نشسته بودیم و مطالعه میکردیم . یک کتاب دیدم که مجموعه عکس بود از " پاریس " . یک عالمه عکسهای خوب و عالی دیدم و باز یاد بی استعدادی خودم افتادم در عکاسی .
این عکس رو هم از روی کتاب دزدیدم . ببخشید .
.............................
راستی من میگم صدام رو نکشتن و یک جایی همچنان زنده ست . این حرکت سمبلیک بود که انجام شد . حالا من یک چیزی میگم . دلم میخواد بگم . دلیل نمیشه که درست باشه .

1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
بدبختي اينجاست كه منم همين فكرو مي كنم و تقريبا مطمئنم